Polacy uwielbiają "Projekt Lady". Trzecia edycja bije rekordy oglądalności
„Projekt Lady 3” ogląda o 280 tys. osób więcej niż drugą odsłonę programu. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, TVN planuje już kolejną edycję.
08.06.2018 | aktual.: 09.06.2018 09:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pierwsze dwie edycje "Projektu Lady" budziły ogromne zainteresowanie widzów. Uczestniczki, które pragnęły przeobrazić się w prawdziwe damy, zyskiwały popularność w sieci. Niejeden rodzic odnalazł nadzieję na metamorfozę u swojego dziecka. I chyba w tym tkwi sukces reality-show.
Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, średnia widownia trzech pierwszych odcinków ostatniej edycji "Projektu Lady" wyniosła 1,72 mln osób. W porównaniu z poprzednimi odsłonami programu, widowni przybyło o około 300 tysięcy osób. Do tej pory najwięcej widzów obejrzało trzeci odcinek, który zgromadził 2,05 mln widzów.
Pierwszy konflikt w "Projekcie Lady": "Dobra ku*wa, mów do ręki!"
Bohaterkami programu są dziewczyny, które chcą zmienić swoje dotychczasowe życie. Do czasu uczestnictwa w programie, nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan jest dla nich niewątpliwym autorytetem. Stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.
Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, stacja planuje kontynuację formatu. Kolejna edycja ma trafić na antenę TVN-u dopiero za rok.
Trzeci sezon reality-show „Projekt Lady” emitowany jest w poniedziałki o godz. 21.30.