Polacy nie polubili brytyjskiego House'a
Brytyjski serial "Dr. Martin", który Dwójka nadaje od trzech tygodni w środy i czwartki o 18.00, ogląda mniej widzów niż emitowane w tym czasie propozycje konkurencji - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że sześć pierwszych odcinków serialu "Dr. Martin" obejrzało niespełna milion widzów. W analogicznym okresie w ubiegłym roku widownia Dwójki przekraczała 1,6 mln widzów.
25.11.2009 11:06
W paśmie emisji serialu Dwójka zajmuje dopiero czwarte miejsce pod względem osiąganego udziału w rynku. Wszystkie stacje wyprzedzają Dwójkę, a dodatkowo profil widzów nie jest atrakcyjny dla reklamodawców.
Produkcję oglądają głównie kobiety, widzowie po czterdziestce, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym. Wydaje się, że jeden nieznośny lekarz, jakim jest Dr House w zupełności widzom Dwójki wystarcza.
Zobacz także:
[
TE AKTORKI SYPIAJĄ Z REŻYSEREM "M JAK MIŁOŚĆ" ]( /gid,5657,img,215002,fototemat.html ) [
CICHOPEK WOZI DZIECKO DO PRACY ]( /gid,5655,img,214962,fototemat.html )
[
TO MAŁGOSIA SOCHA MIAŁA GRAĆ BRZYDULĘ ULĘ ]( /gid,5662,img,215027,sid,27504,fototemat.html )