Perfekcyjna Pani Domu: Rozenek ma największą oglądalność
* Nadawany w TVN drugi sezon programu “Perfekcyjna Pani Domu 2” po czterech odcinkach gromadzi średnio 1,27 mln widzów. Stacja w paśmie emisji reality-show jest liderem rynku.*
Premierowe odcinki “Perfekcyjnej Pani Domu 2” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 22.30. Cztery pierwsze z nich (pokazane w okresie od 3 do 24 września br.) obejrzało średnio 1,27 mln osób, co zapewniło stacji 16,35 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 19,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
TVN w paśmie emisji href="http://teleshow.pl/sid,253,title,Perfekcyjna-Pani-Domu-wersja-polska,show.html">„Perfekcyjnej Pani Domu 2”„Perfekcyjnej Pani Domu 2” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne, natomiast jego udział wynosi 14,48 proc. Trzecia jest TVP2 (href="http://teleshow.pl/sid,210,title,Tomasz-Lis-na-zywo,show.html">„Tomasz Lis na żywo”„Tomasz Lis na żywo” i filmy fabularne; 11,68 proc.), a czwarta - TVP1 (dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”, serial href="http://aleseriale.pl/sid,26979,title,Dynastia-Tudorow,serial.html">„Dynastia Tudorów”„Dynastia Tudorów”; 8,64 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, tam udział drugiego Polsatu wynosi 16,24 proc.
W opartym na brytyjskiej licencji formacie href="http://teleshow.pl/sid,253,title,Perfekcyjna-Pani-Domu-wersja-polska,show.html">“Perfekcyjna Pani Domu”“Perfekcyjna Pani Domu”href="http://teleshow.pl/pid,362,title,Malgorzata-Rozenek,gwiazda.html"> Małgorzata RozenekMałgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków.
Pierwsza seria programu emitowana była wiosną br. na antenie TVN Style. Oglądało ją tam średnio 155 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 1,73 proc. oraz 2,50 proc. udziału. Dane te dotyczą odcinków premierowych, nadawanych w kobiecym kanale w niedziele o 10.45
Fot. AKPA