Pascal Brodnicki odebrał byłej żonie źródło zarobku. "Przykre to bardzo"
Po kilkunastu latach związku Agnieszki Mielczarek i Pascala Brodnickiego pozostały już tylko wspomnienia, nie zawsze te kolorowe. Dawniej para prowadziła razem biznesy kulinarne. Dziś są dla siebie konkurencją, a Pascal przejął kontrolę nad kanałem na YouTube, który przez lata prowadziła jego była żona.
22.09.2022 17:36
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ich historia miłosna miała filmowy początek. Gdy tylko Agnieszka Mielczarek weszła do restauracji rozmawiając z przyjaciółką po francusku, zwróciła uwagę słynnego kucharza. Połączyła ich miłość do kuchni. W 2008 r. na świat przyszedł ich syn Leo. O ile Pascal Brodnicki spełniał się w formatach telewizyjnych TVN, tak jego ówczesna partnerka, która z wykształcenia jest dietetyczką, najpierw oddawała się pisaniu książek i bloga.
Z biegiem czasu Mielczarek również zaczęła występować przed kamerami. W 2017 r. została jedną z prowadzących kanału "Tuba Smaku" na YouTube, a później również profilu "Agnieszka Mielczarek- jedz inaczej", który był częścią medialnego projektu Brodnickiego. Jednak po rozstaniu z kucharzem pod koniec 2020 r. nie potrafili porozumieć się w kwestiach biznesowych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W ubiegłym tygodniu Agnieszka Mielczarek poinformowała swoich fanów o rozstaniu z platformą. "Przykre to bardzo. Pewnie dziś zobaczycie ostatni film ze mną na moim kanale… Dziękuję za te lata kochani" - napisała na Instagramie.
Ponad 170 tys. osób śledzących kanał Mielczarek mogło być skonfundowanych. W jednym z komentarzy youtuberka wyjaśniła, dlaczego rozstała się z kanałem.
"Tuba smaku zmieniła na moim kanale prowadzącą, bo nie chciałam podpisać umowy, która była dla mnie bardzo niekorzystna. A poza tym nie mam płacone za moją współpracę do 2 lat" - napisała Agnieszka Mielczarek.
Dawna żona Pascala Brodnickiego w związku z prowadzeniem programu w sieci w ubiegłym roku dostała ofertę współpracy z TVP Kobieta. Popularność na YouTube z pewnością odbijała się również na jej współpracach reklamowych w mediach społecznościowych.
Poza tym Mielczarek prowadzi własną firmę cateringową, którą promowała w filmikach, a ta stała się bezpośrednią konkurencją Brodnickiego. Postanowiła więc założyć nowy kanał na YouTube "Agnieszka Mielczarek", który w ciągu kilku dni zebrał już 10 tys. subskrypcji.