Ostatni odcinek "Ostrego dyżuru" zarobi miliony
Telewizja NBC inkasuje po 425 tysięcy dolarów za reklamy, które zostaną wyemitowane podczas ostatniego odcinka serialu "Ostry dyżur".
Ostatni odcinek 'Ostrego dyżuru' żyłą złota?
Rekordowe ceny spotów reklamowych przed 'Ostrym dyżurem'
Cena 30-sekundowych spotów reklamowych, które pojawią się na antenie NBC w trakcie 2-godzinnego finału kultowego serialu, sięga pół miliona dolarów.
Cena dotychczasowych spotów reklamowych
Dotychczas za podobny czas reklamowy w trakcie „Ostrego Dyżuru” reklamodawcy płacili około 135 tysięcy.
George Clooney w ostatnim odcinku 'Ostrego dyżuru'
Szefowie sieci są pewni, że zapowiadany od miesięcy udział takich gwiazd, jak George Clooney i Noah Wyle zapewni serialowi ogromną widownię.
Widownia ostatniego odcinka 'Ostrego dyżuru'
Widownia ostatniego odcinka "Ostrego dyżuru" powinna zainteresować potencjalnych reklamodawców.
'Ostry dyżur' goni 'Przyjaciół'
„Ostry Dyżur” nie jest pierwszym serialem czerpiącym ogromne zyski z reklam nadawanych w trakcie finału.
'Przyjaciele' biją rekordy
W 2004 roku telewizja NBC inkasowała podobno 2,3 miliona dolarów za spoty reklamowe emitowane w trakcie ostatniego odcinka sitcomu "Przyjaciele".
Ostatni odcinek 'Przyjaciół': rekordowa widownia
Ostatni odcinek "Przyjaciół""Przyjaciół" przyciągnął przed odbiorniki ponad 50 milionów widzów.
Czy ostatni odcinek 'Ostrego dyżuru' przegoni 'Przyjaciół'?
Czy "Ostry dyżur" powtórzy sukces "Przyjaciół"? Dowiemy się już niedługo.