"Ojciec Mateusz" powalił konkurencję na kolana
"Ojciec Mateusz" nowy serial Jedynki ma zaskakująco dobrą oglądalność. Ma kilka razy więcej widzów niż nadawane w tym czasie programy Dwójki, Polsatu i TVN-u - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
19.12.2008 10:47
Pierwsze trzy odcinki plus pilotowy epizod serialu opowiadającego o perypetiach detektywa w sutannie obejrzało średnio 6,3 mln osób. Jedynka dzięki serii jest zdecydowanym liderem jeśli chodzi o niedzielne popołudnia. Wyprzedza kolejno Dwójkę, POLSAT i TVN.
"Ojciec Mateusz" przyciąga przed ekrany głównie kobiety, widzów powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i małych miast oraz ludzi z wykształceniem podstawowym.
Zapraszamy na kolejne odcinki i sprawy, których rozwiązania podejmie się Ojciec Mateusz.