Oglądalność serialu "24 godziny" w TV 4 daleka od amerykańskiej
31.03.2008 11:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Trzeci sezon amerykańskiego serialu sensacyjnego *24 godziny po trzech tygodniach emisji w TV 4 przyciągnął średnio 120 tys. widzów.*
Czwórka rozpoczęła emisję trzeciego sezonu serialu 12 marca, nadając po dwa odcinki w środy o godzinie 21.00 (ale w ubiegłym tygodniu wyemitowano tylko jeden epizod).
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, miała w tym czasie tylko 1 proc. udziału w rynku – mniej niż TVN Siedem (1,7 proc.) i niewiele więcej niż Puls (0,8 proc.).
Natomiast w USA serial 24 godziny (”24”) jest bardzo popularny. Trzeci sezon emitowany tam na przełomie 2003/2004 roku w telewizji Fox miał średnio 10,3 mln widzów, a ostatnio pokazany (w ub.r.) sezon szósty – 13 mln.
Na przyszły rok Fox zapowiedział emisję sezonu siódmego.