Hit internetu. O filmiku mówi cały świat
"Jedno zdjęcie czasem znaczy więcej niż tysiąc słów" - brzmi wyświechtany slogan, który idealnie opisuje też siłę internetowych memów. Wykorzystał to jeden z zachodnich banków w reklamie skierowanej do młodych klientów. Jest świetna.
Jedni mówią o nich, że to konsekwencja ewolucji języka i jego postępującej ekonomii, inni tylko załamują ręce. Jedno nie ulega wątpliwości – memy stały się nieodzowną częścią naszej komunikacji, która już dawno wykroczyła poza internet. Doskonale zdają sobie z tego sprawę spece od reklamy. Dowód? Rewelacyjny spot jednego z austriackich banków.
"Ile memów rozpoznajesz? Nawet jeśli nie zawsze nadążamy za najnowszymi młodzieżowymi trendami, memami itd., to wciąż coś wiemy o pieniądzach. Dlatego spark7 to najnowocześniejsze konto młodzieżowe w Austrii" - czytamy w informacji dołączonej do reklamy na YouTubie.
W 45-sekundowym wideo aktor odtwarza najsłynniejsze memy, które na stałe weszły do rozmów milionów internautów.
Jest młodzieżowy Steve Buscemi i jego "How Do You Do, Fellow Kids", rozglądający się bezradnie John Travolta, "piesek" z kawą patrzący ze spokojem na płonący wokół świat, a nawet mężczyzna oglądający się za mijającą go dziewczyną. Poniżej publikujemy wspomniany spot. Czy rozpoznacie wszystkie memy?