Trwa ładowanie...

Hit internetu. O filmiku mówi cały świat

"Jedno zdjęcie czasem znaczy więcej niż tysiąc słów" - brzmi wyświechtany slogan, który idealnie opisuje też siłę internetowych memów. Wykorzystał to jeden z zachodnich banków w reklamie skierowanej do młodych klientów. Jest świetna.

Austriacki bank przygotował reklamę skierowaną do młodych klientów Austriacki bank przygotował reklamę skierowaną do młodych klientów Źródło: Materiały prasowe
d2k91we
d2k91we

Jedni mówią o nich, że to konsekwencja ewolucji języka i jego postępującej ekonomii, inni tylko załamują ręce. Jedno nie ulega wątpliwości – memy stały się nieodzowną częścią naszej komunikacji, która już dawno wykroczyła poza internet. Doskonale zdają sobie z tego sprawę spece od reklamy. Dowód? Rewelacyjny spot jednego z austriackich banków.

"Ile memów rozpoznajesz? Nawet jeśli nie zawsze nadążamy za najnowszymi młodzieżowymi trendami, memami itd., to wciąż coś wiemy o pieniądzach. Dlatego spark7 to najnowocześniejsze konto młodzieżowe w Austrii" - czytamy w informacji dołączonej do reklamy na YouTubie.

Oszustwa "na gwiazdy"

W 45-sekundowym wideo aktor odtwarza najsłynniejsze memy, które na stałe weszły do rozmów milionów internautów.

Źródło: YouTube
Reklama banku

Jest młodzieżowy Steve Buscemi i jego "How Do You Do, Fellow Kids", rozglądający się bezradnie John Travolta, "piesek" z kawą patrzący ze spokojem na płonący wokół świat, a nawet mężczyzna oglądający się za mijającą go dziewczyną. Poniżej publikujemy wspomniany spot. Czy rozpoznacie wszystkie memy?

spark7, das modernste Jugendkonto Österreichs

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2k91we
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2k91we