Nowy biznes Doroty Wellman. Ma dość pisania o celebrytach

Dziennikarka startuje ze swoim ze swoim nowym pismem. Miesięcznik będzie dotyczył problemów "prawdziwych kobiet". Nie znajdziemy w nim plotek ani informacji o gwiazdach.

Nowy biznes Doroty Wellman. Ma dość pisania o celebrytach
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Michał Dziedzic

Do wprowadzenia "Well" do regularnej comiesięcznej sprzedaży, skłoniło wydawcę duże zainteresowanie czytelniczek i klientów reklamowych numerem testowym, który ukazał się w lipcu. Jak donosi serwis wirtualnemedia.pl pismo jest pozycjonowane jako nowatorski lifestylowy magazyn: o prawdziwym życiu kobiet, bez celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz.

- "Well" robią wspaniałe kobiety. Wszystkie jesteśmy po 40., więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy - powiedziała serwisowi wirtualnemedia.pl redaktor naczelna, Magdalena Jaros-Szmidt. Dorota Wellman pełni funkcję redaktor kreatywnej, jest też "twarzą" pisma.

Pierwszy numer magazynu otwiera wywiad Doroty Wellman z Karoliną Korwin Piotrowską. W numerze znalazł się także materiał pt. "Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie", w którym 17 rozwiedzionych kobiet opowiada, co im pomogło, a czego nie powinny były robić rozstając się z mężczyzną. Magazyn pisze też m.in. o skutkach ujawnienia molestowania ("Ujawniłam molestowanie i co dalej?"), przeszczepach ("Cząstka mnie jest w tobie") oraz dzieciach popychanych przez rodziców w stronę show biznesu ("Czyje to ambicje?").

Objętość gazety wynosi 144 + 4 strony, a kupić ją będzie można za 7,99 zł. Jesteście zainteresowani takim magazynem?

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (22)