Nowy biznes Doroty Wellman. Ma dość pisania o celebrytach

Nowy biznes Doroty Wellman. Ma dość pisania o celebrytach
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Michał Dziedzic

06.02.2018 10:12, aktual.: 07.02.2018 11:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dziennikarka startuje ze swoim ze swoim nowym pismem. Miesięcznik będzie dotyczył problemów "prawdziwych kobiet". Nie znajdziemy w nim plotek ani informacji o gwiazdach.

Do wprowadzenia "Well" do regularnej comiesięcznej sprzedaży, skłoniło wydawcę duże zainteresowanie czytelniczek i klientów reklamowych numerem testowym, który ukazał się w lipcu. Jak donosi serwis wirtualnemedia.pl pismo jest pozycjonowane jako nowatorski lifestylowy magazyn: o prawdziwym życiu kobiet, bez celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz.

- "Well" robią wspaniałe kobiety. Wszystkie jesteśmy po 40., więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy - powiedziała serwisowi wirtualnemedia.pl redaktor naczelna, Magdalena Jaros-Szmidt. Dorota Wellman pełni funkcję redaktor kreatywnej, jest też "twarzą" pisma.

Pierwszy numer magazynu otwiera wywiad Doroty Wellman z Karoliną Korwin Piotrowską. W numerze znalazł się także materiał pt. "Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie", w którym 17 rozwiedzionych kobiet opowiada, co im pomogło, a czego nie powinny były robić rozstając się z mężczyzną. Magazyn pisze też m.in. o skutkach ujawnienia molestowania ("Ujawniłam molestowanie i co dalej?"), przeszczepach ("Cząstka mnie jest w tobie") oraz dzieciach popychanych przez rodziców w stronę show biznesu ("Czyje to ambicje?").

Objętość gazety wynosi 144 + 4 strony, a kupić ją będzie można za 7,99 zł. Jesteście zainteresowani takim magazynem?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (22)
Zobacz także