Niewielki wzrost oglądalności "Kuchennych rewolucji"

W porównaniu z jesienią 2017 roku program "Kuchenne rewolucje" ogląda o kilkanaście tysięcy osób więcej - wynika z danych grupy Nielsen Audience Measurement i portalu wirtualnemedia.pl. Reality-show w czasie swojej emisji sprawia, że TVN jest wtedy liderem rynku.

Niewielki wzrost oglądalności "Kuchennych rewolucji"
Źródło zdjęć: © Facebook.com

24.09.2018 | aktual.: 25.09.2018 09:10

Pierwsze trzy odcinki 18. sezonu show przyciągają średnio 2,32 miliona widzów. To niewielki wzrost w stosunku do serii z jesieni 2017 roku, bowiem tylko o 16 300 osób.

Rekordowym odcinkiem jest ten z 13 września - obejrzało go 2,48 mln osób. W całej historii programu najlepszy wynik uzyskał drugi odcinek z trzeciej serii (19 lutego 2011). Obejrzało go 3,21 mln telewidzów.

W tym czasie TVN ma 18,36 proc. udziałów w całym rynku, 25,69% w grupie komercyjnej 16-49 i 22,46% w grupie 16-59.

"Kuchenne rewolucje" to program, do którego zgłaszają się właściciele restauracji mający problemy ze swoim lokalem. W każdym odcinku Magda Gessler pomaga odmienić jeden bar lub restaurację w Polsce. Pierwszy odcinek nadano 6 marca 2010 roku. Show emitowane jest w czwartki o 21:30 na kanale TVN.

kuchenne rewolucjetvnMagda Gessler
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)