Nie minął nawet rok. TVN podjął decyzję ws. Leroy Merlin

W marcu tego roku TVN i polski oddział Leroy Merlin zawiesiły współpracę. Jednak teraz okazuje się, że stacja postanowiła zmienić decyzję w tej sprawie.

TVN i Leroy Merlin wznowiły współpracę
TVN i Leroy Merlin wznowiły współpracę
Źródło zdjęć: © fot. mat. pras.

28.12.2022 | aktual.: 28.12.2022 17:41

Na przełomie lutego i marca wskutek barbarzyńskiej inwazji Rosji na Ukrainę setki globalnych firm wycofało się z kraju rządzonego przez Władimira Putina. Mowa o m.in. McDonald’s czy Ikei. Jednak nie wszyscy poszli wówczas ich śladem. Nie zrobiła tego m.in. francuska sieć Leroy Merlin, która dodatkowo poinformowała, że planuje nowe inwestycje w Rosji. To spotkało się z dużą krytyką w Polsce. Wielu wezwało do bojkotu sklepów, zaś w mediach społecznościowych pojawiły się memy wyśmiewające Leroy Merlin.

Marka sponsorowała nadawany w HGTV program "Weekendowa metamorfoza", prowadzony przez Krzysztofa Mirucia, który jest jednocześnie ambasadorem Leroy Merlin. Zapewniano, że oba podmioty mają wspólnie wypracować rozwiązanie dla obecnej sytuacji w kontekście globalnej decyzji Leroy Merlin.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Przyszło nam czekać do grudnia, by dowiedzieć się, co udało się wypracować obu firmom. Jak donosi serwis Wirtualne Media, TVN i kanały tematyczne należące do TVN Warner Bros. Discovery wznowiły współpracę z Leroy Merlin. W reklamach marki pojawia się ponownie wspomniany wyżej Miruć.

Warto dodać, że nie tylko TVN zmienił swoją decyzję sprzed dziewięciu miesięcy. Wcześniej współpracę z Leroy Merlin wznowił również Kanał Sportowy.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o "Wednesday", czyli najpopularniejszym serialu Netfliksa ostatnich tygodni, najlepszych (i najgorszych) filmach świątecznych oraz przeżywamy finał 2. sezonu "Białego Lotosu". Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Wybrane dla Ciebie