"Nie daj się zgnębić draniom". Dalszy ciąg akcji na rzecz Centrum Praw Kobiet
Specjalne koszulki z hasłem z "Opowieści Podręcznej" wyprzedały się w zaledwie jeden dzień.
29.06.2018 | aktual.: 29.06.2018 15:21
Akcja prowadzona prez Showmax razem z marką MOMU jest po akcji "Na początku było słowo” kolejnym działaniem podjętym przez Showmax w celu wsparcia Centrum Praw Kobiet. W ramach projektu powstała limitowana kolekcja 50 koszulek z hasłem przewodnim serialu "Opowieść podręcznej": "Nolite te bastardes carborundorum”. To dokładnie te same modele, które miały na sobie Hanna Lis, Weronika Rosati i Małgorzata Rozenek-Majdan w akcji "Na początku było słowo”:
Koszulki można było zakupić w sklepie internetowym MOMU - wszystkie zostały wyprzedane w jeden dzień! Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na Centrum Praw Kobiet. Cena koszulki to 120 zł.
- Limitowana edycja koszulek z hasłem z serialu to kolejna odsłona kampanii Showmax wspierającej kobiety przy okazji drugiego sezonu "Opowieści podręcznej". Prowadzone działania mają skłonić do refleksji na temat sytuacji kobiet w Polsce, która niebezpiecznie zaczyna przypominać serialową fikcję. Tym razem, wzięte z serialu hasło na t-shircie ma motywować do walki z dyskryminacją, a dochód ze sprzedaży wesprzeć kobiety w potrzebie - mówi Magda Marzec, Communications Manager Showmax CEE.
Dowiedzieliśmy się, że planowana jest produkcja kolejnych 50 koszulek.