Seriale zagraniczne"Nie daj się zgnębić draniom". Dalszy ciąg akcji na rzecz Centrum Praw Kobiet

"Nie daj się zgnębić draniom". Dalszy ciąg akcji na rzecz Centrum Praw Kobiet

"Nie daj się zgnębić draniom". Dalszy ciąg akcji na rzecz Centrum Praw Kobiet
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

29.06.2018 14:44, aktual.: 29.06.2018 15:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Specjalne koszulki z hasłem z "Opowieści Podręcznej" wyprzedały się w zaledwie jeden dzień.

Akcja prowadzona prez Showmax razem z marką MOMU jest po akcji "Na początku było słowo” kolejnym działaniem podjętym przez Showmax w celu wsparcia Centrum Praw Kobiet. W ramach projektu powstała limitowana kolekcja 50 koszulek z hasłem przewodnim serialu "Opowieść podręcznej": "Nolite te bastardes carborundorum”. To dokładnie te same modele, które miały na sobie Hanna Lis, Weronika Rosati i Małgorzata Rozenek-Majdan w akcji "Na początku było słowo”:

Koszulki można było zakupić w sklepie internetowym MOMU - wszystkie zostały wyprzedane w jeden dzień! Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na Centrum Praw Kobiet. Cena koszulki to 120 zł.

- Limitowana edycja koszulek z hasłem z serialu to kolejna odsłona kampanii Showmax wspierającej kobiety przy okazji drugiego sezonu "Opowieści podręcznej". Prowadzone działania mają skłonić do refleksji na temat sytuacji kobiet w Polsce, która niebezpiecznie zaczyna przypominać serialową fikcję. Tym razem, wzięte z serialu hasło na t-shircie ma motywować do walki z dyskryminacją, a dochód ze sprzedaży wesprzeć kobiety w potrzebie - mówi Magda Marzec, Communications Manager Showmax CEE.

Dowiedzieliśmy się, że planowana jest produkcja kolejnych 50 koszulek.

Obraz
© Materiały prasowe
Obraz
© Materiały prasowe
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także