"Newsroom" lepszy od "Gry o tron"
Najnowsza produkcja telewizji HBO, *"Newsroom", przyciągnęła przed telewizory więcej widzów niż premierowe odcinki "Gry o tron" i "Czystej krwi".*
27.06.2012 07:33
Aż trzy miliony osób zasiadło w Ameryce przed telewizorami, aby obejrzeć premierowy odcinek serialu, który wymyślił Aaron Sorkin. Dla porównania pierwszy odcinek "Gry o tron" zobaczyło 2,2 miliona ludzi, a "Czystej krwi" - tylko 1,4 miliona.
Telewizja HBO zamówiła pierwszy sezon produkcji - 10 odcinków. W najbliższych tygodniach zapadnie decyzja czy "Newsroom" będzie kontynuowany.
Serial można już oglądać w Polsce. 25 czerwca trafił do serwisu HBO GO i u niektórych operatorów w HBO OD. 16 lipca trafi na antenę.
"Newsroom" pokazuje kulisy tworzenia serwisu informacyjnego, a także barwną galerię dziennikarzy, którzy codziennie toczą walkę, aby stacja wyemitowała przygotowany przez nich materiał. Dziennikarze, nie bacząc na słupki oglądalności, zawiłe relacje personalne i korporacyjne
gierki, chcą przede wszystkim rzetelnie przedstawiać informacje.
W rolach głównych występują Jeff Daniels i Emily Mortimer.