Netflix w tarapatach. To najsłabiej oceniany serwis streamingowy

Widzowie nie są zadowoleni z jakości produkcji, jakie otrzymują od Netfliksa. Powyżej kadr z fatalnie ocenianej drugiej części "365 dni"
Widzowie nie są zadowoleni z jakości produkcji, jakie otrzymują od Netfliksa. Powyżej kadr z fatalnie ocenianej drugiej części "365 dni"
Źródło zdjęć: © Netflix
Redakcja WP Popkultura

30.06.2022 15:29, aktual.: 30.06.2022 17:05

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Według najnowszych badań satysfakcji użytkowników serwisów streamingowych na amerykańskim rynku najsłabiej ocenianą platformą oferującą filmy i seriale w cenie miesięcznego abonamentu jest Netflix. Gigant znalazł się na samym dnie, pomimo faktu, że wciąż króluje w rankingu popularności. Jak to się mogło stać? M.in. o tym rozmawiamy w najnowszym odcinku "Clickbaitu".

Jak donosi "Variety", w niedawno zakończonym badaniu Whip Media jedynie 62 proc. użytkowników Netfliksa zadowolone jest z treści, które są na nim udostępniane. Najpopularniejsza platforma streamingowa na świecie przegrywa na tym polu nawet ze zdecydowanie mniej popularnymi Apple TV+ (63 proc.) czy niedostępnym w Polsce Peacockiem (64 proc.). Jakościowo najlepiej oceniane są zaś niedawno uruchomione w Polsce HBO Max (85 proc.) oraz Disney+ (83 proc.).

To kolejny cios dla Netfliksa po tym, gdy w kwietniu bieżącego roku okazało się, że po raz pierwszy od 10 lat gigant stracił klientów. Mimo iż wciąż jest ich ponad 200 mln, w pierwszym kwartale 2022 r. z platformy przestało korzystać blisko 200 tys. subskrybentów, co przełożyło się na spadek wyceny platformy. Pojawienie się w wielu nowych krajach konkurencyjnych serwisów z wyżej ocenianymi przez widzów filmami i serialami może oznaczać jednak jeszcze więcej kłopotów w kolejnych miesiącach.

M.in. o tym rozmawiamy w najnowszym odcinku podcastu WP Kultura, który możecie słuchać na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach. Najnowszy odcinek dostępny jest też poniżej:

Oprócz pogarszającej się sytuacji Netfliksa tematem odcinka jest także premiera "Elvisa", w związku z którą rozmawiamy też o innych (i zdecydowanie lepszych) produkcjach opowiadających historie życia znanych ludzi, a także o fatalnej kinowej ramówce wakacyjnej. Jak się okazuje, mimo końca pandemii, w kinach prawdziwych hitów będzie jak na lekarstwo. Polecamy więc te, na które warto sypnąć groszem.

Nowe odcinki "Clickbaitu" ukazują się co dwa tygodnie i dostępne są na wszystkich najpopularniejszych platformach podcastowych.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (164)
Zobacz także