Najbardziej żenujące reklamy gwiazd!
Życie gwiazd nie jest takie proste jak się wydaje. Kończy się program lub telewizyjne show i nagle przestaje się pojawiać na pierwszych stronach gazet. Jak nie dać zapomnieć o sobie publiczności? Jak wykorzystać swoje ciężko zapracowane pięć minut? Sława przemija równie szybko jak przychodzi. To oznacza, że należy szybko decydować, gdzie dalej skierować swoją karierę. Najlepszym wyjściem okazuje się wzięcie udziału w reklamie. Oglądając niektóre z nich, można odnieść wrażenie, że celebryci traktują tę opcję jako ostatnią deskę ratunku. Bo kto chciałby, ot tak po prostu, zostać twarzą pasztetów? Zobaczcie, kto heroicznie ratuje świat, a kto postanowił walczyć z niestrawnością!
O tym woleliby zapomnieć!
AR/KW
Zobacz także:
Taniec z pasztetem
Nie bez powodów Katarzyna Skrzynecka nazywana jest złośliwie "królową pasztetów". Odkąd zdecydowała się reklamować ten produkt w telewizji, to określenie przylgnęło do niej na stałe.
Do tej pory pozostaje zagadką, po co w tej reklamie jest Latynos, który porywa aktorkę do ognistego tańca? Można zrozumieć chęć nawiązania do tego, z czego była głównie znana i zapamiętana przez publiczność, czyli jako uczestniczka, a potem prowadząca "Taniec z gwiazdami".
Ale może niekoniecznie wykorzystywać to, zachwalając pasztet i zupę ogórkową?
Zobacz także:
Taniec przekłada się na reklamy
Edyta Herbuś miała o tyle szczęścia, że występując w reklamie środka zwalczającego stonki, nie była jeszcze znana szerszemu gronu widzów. Ale uwadze internetu nic nie umknie. I tak oto można podziwiać, trochę zapomniany, wojowniczy taniec celebrytki, która pokonuje groźne insekty.
Jednak decydując się na reklamę kurczaków w KFC, Herbuś musiała już wiedzieć, co się z tym wiąże. W tym samym czasie brała przecież udział w "Tańcu z gwiazdami". Mimo to zdecydowała się machać biustem, prezentując nową kanapkę typu "Pocket".
Karolina Korwin-Piotrowska o pustce i bufonowatości polskich celebrytów! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!*Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
Problem wzdęć w końcu rozwiązany
Magda Gessler zdobyła popularność, jeżdżąc po kraju i pomagając upadającym restauracjom. W każdym odcinku "Kuchennych Rewolucji" zamawiała i kosztowała kilka potraw.
Prędzej czy później musiały pojawić się wzdęcia i problemy z trawieniem. Na szczęście, sprytni reklamowcy potrafili to wykorzystać. I w ten oto sposób, restauratorka stała się żywą reklamą środków zalecanych przez gastrologów.
Zobacz także:
Dama w sieciówce
Do tej pory wielu zastanawia się, co podkusiło Beatę Tyszkiewicz do tego kroku. Jurorka "Tańca z gwiazdami" postanowiła użyczyć swojego rozpoznawalnego głosu do reklamowania kanapki z sieci restauracji "Burger King".
Niewielu uwierzyło, że aktorka w rzeczywistości "delektuje się bez końca smakiem grillowanej wołowiny". No cóż, jeszcze wiele rzeczy nie śniło się nawet filozofom.
Zobacz także:
Chajzer ratuje świat
Zygmunt Chajzer walczy o to, by show biznes o nim nie zapomniał. Prawdą jest, że swoje lata świetności ma już za sobą. Nic dziwnego, że teraz jeździ po Polsce i rewolucjonizuje myślenie na temat prania.
Dziennikarz udowadnia, że biel może być jeszcze bardziej biała. On nie reklamuje proszku do prania. On ratuje kolory ubrań w każdym domu, a co za tym idzie, relacje rodzinne. Pozostaje jedynie mu podziękować za to poświęcenie.
Karolina Korwin-Piotrowska o pustce i bufonowatości polskich celebrytów! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!*Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
Nawet na zakupach jest się w pracy
Iwona Pavlović pozazdrościła koleżankom z "Tańca z gwiazdami" i postanowiła wykorzystać swoje pięć minut popularności. A że została jedynie reklama mrożonek, to cóż, w tej branży nie można wybrzydzać.
I tak widzimy zadowoloną jurorkę, wyskakującą zza stoiska z zieleniną. Jak się okazuje, można być gwiazdą nawet robiąc zakupy w supermarkecie. Gdy tancerz skończył kręcić piruety pomiędzy sklepowymi półkami, otrzymał najwyższą ocenę za ten popis od samej Czarnej Mamby. Jest czego zazdrościć!
AR/KW
Zobacz także: