Naga Mucha nie szkodzi dzieciom?
Komisja Etyki Reklamy uznała, że billboardy reklamujące wydanie "Playboya" ze zdjęciami Anny Muchy nie promowały niewłaściwych wzorców ani nie demoralizowały dzieci i młodzieży - poinformowały Wirtualnemedia.pl. Instytucja otrzymała kilka skarg na ten przekaz, w których przypisywano mu m.in. charakter pornograficzny.
31.12.2009 13:13
Skargi, które otrzymała Komisja Etyki Reklamy, dotyczyły outdoorowej kampanii reklamowej październikowego wydania czasopisma ‘Playboy’ z sesjami zdjęciowymi Anny Muchy. Layout billboardów, przygotowany przez wydające ‘Playboya’ Marquard Media Polska, pokazywał aktorkę na dwóch okładkach tego magazynu.
W protestach złożonych do Komisji Etyki Reklamy powtarzały się zarzuty o umieszczenie tych nośników w pobliżu szkół, a wskutek tego – demoralizowanie dzieci i młodzieży.
Zobacz także:
[
SZOKUJĄCE ZAROBKI DZIECIĘCYCH GWIAZD ]( /gid,5162,img,204006,fototemat.html )
[
GRZECZNE DZIEWCZYNKI NA "NAGICH" OKŁADKACH ]( /gid,5715,img,216369,fototemat.html )
[
ONE ROMANSOWAŁY Z REŻYSEREM "M JAK MIŁOŚĆ' ]( /gid,5657,img,215002,fototemat.html )
[
ALKOHOLOWE WYBRYKI GWIAZD ]( http://film.wp.pl/szokujace-wybryki-pijanych-gwiazd-6025285188666497g )