"Na językach": Bolesna porażka Agnieszki Szulim
15.10.2013 14:58, aktual.: 25.11.2013 14:01
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
- edycja programu "Na językach" po siedmiu tygodniach emisji gromadzi średnio 1,37 mln osób. TVN przegrywa z TVP i Polsatem.
Cotygodniowe komentowanie plotek z dziedziny show biznesu nie wyszło Agnieszce Szulim na dobre. 2. sezon jej programu "Na językach" ma niższe wyniki niż TVN notował w tym paśmie rok wcześniej i daje stacji trzecie miejsce w rynku. Dlaczego produkcja poniosła klęskę?
Można się tylko domyślać, że wpływ na to ma zapewne mało atrakcyjna pora emisji (niedziela, godzina 22.00) i... sama prowadząca. Nie jest tajemnicą, że Szulim należy do grona najbardziej kontrowersyjnych dziennikarek w Polsce, a materiały pokazywane w "Na językach" często balansują na granicy dobrego smaku. Po niedawnej głośnej aferze z Dodą, prezenterka straciła zaufanie widzów i zalała ją fala krytyki. Czy Szulim w końcu się doigrała? Będzie to ostatnia edycja programu?