Talent Show"Must be the music": Setki chętnych na castingach we Wrocławiu i Poznaniu

"Must be the music": Setki chętnych na castingach we Wrocławiu i Poznaniu

Castingi do II edycji "Must be the music": Setki chętnych we Wrocławiu i Poznaniu. W najbliższy weekend ostatnie dwa castingi w Gdańsku i Olsztynie.

"Must be the music": Setki chętnych na castingach we Wrocławiu i Poznaniu
Źródło zdjęć: © Polsat

28.06.2011 | aktual.: 25.11.2013 12:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W miniony weekend miały miejsce kolejne castingi do II edycji "TMust be the music". Producenci programu szukali tym razem potencjalnych gwiazd w Poznaniu i Wrocławiu.

Na sobotnim casting w Poznaniu pojawiła się ciekawa grupa Ukraińców ze Lwowa. Grają własną muzykę mieszankę popu, rocka i folku, a poznali się na wakacjach na Krymie. Grają razem od 3 lat. Jurorów zachwyciło także muzykujące rodzeństwo 15- letnia Kasia i 16-letni Kuba. Na miejscu okazało się, że mają jeszcze siostrę, która została w domu. Być może w programie pojawią się więc już jako trio. Pojawiło się też sporo młodych wokalistek, które najczęściej wybierały piosenki z repertuaru Ewy Farny, oraz ..."Hallelujah" Leonarda Cohena.

We Wrocławiu, najdłużej salę przesłuchań okupował rodowity Brytyjczyk z Londynu - Roy. Na co dzień jest detektywem a wieczorami i w weekendy wokalistą, który wraz z...polskimi muzykami osiadłymi w Londynie od kilku lat gra ambitny pop, od wpadających w ucho coverów po własne kompozycje. Ich zespól liczy 6 osób więc w sali było nieco tłoczno. Jurorzy wypatrzyli także 67- letniego pana Andrzeja, który prezentował własne utwory, oraz 56-letnia Teresę, która podobno potrafi zaśpiewać wszystko. W repertuarze wokalistów i wokalistek, często pojawiały się piosenki "Babę zesłał Bóg" Renaty Przemyk, oraz "Czas nas uczy pogody" przebój Grażyny Łobaszewskiej.

Program “Must be the music” stawia na ludzi uzdolnionych muzycznie, którzy śpiewają i grają – którzy po prostu są muzyką. Dlatego szukamy zespołów: pop, rock, blues, folk, metal, wokalistów, chórów, kapel ludowych, orkiestr i instrumentalistów, czyli wszystkich, którym w duszy gra muzyka. Możesz wystąpić z własną kompozycją lub coverem. Nie ważne ile masz lat, jak wyglądasz - najważniejsze, że żyjesz muzyką i tylko ona nadaje twojemu życiu sens.

"Must be the music" jest nowatorski w stosunku do innych talent show, gdyż daje szansę wykonawcy stać się znanym nie tylko w telewizji, ale i w internecie - już od pierwszych minut programu.

W najbliższy weekend ostatnie 2 castingi odbędą się:

· 2.07 – w Gdańsku ( Gospoda Gdańska, ul. Rajska 6 )
· 3.07 – w Olsztynie ( Hotel MANOR, ul. Kanarkowa 47 ).

Pierwsza edycja muzycznego show zakończyła się olbrzymim sukcesem - główną nagrodę, czyli 100 tys. złotych oraz występ podczas tegorocznego Sopot TOPtrendy Festiwal zdobył olsztyński zespół Enej. W ścisłym finale głosami widzów Enej pokonał wokalistę z Filipin - Conrado Yaneza i młodego utalentowanego skrzypka Tomasza Dolskiego. W czasie nadawania programu Telewizja POLSAT była zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej 16-49.

Średnia oglądalność 10 odcinków show, w grupie komercyjnej 16-49 wyniosła - 27,4% (dane Nielsen Audience Measurement), dając Telewizji POLSAT pozycję lidera sobotniego wieczoru. Średnia oglądalność odcinka wyniosła prawie 3,5 mln widzów.

Gigantycznym sukcesem okazał się również fan page programu na Facebook’u, który zgromadził ponad 260 tys. fanów. Program wywoływał ogromne zaangażowanie użytkowników, którzy co tydzień oddawali na swoich ulubieńców średnio 220 tys. głosów (łącznie ponad 2 mln głosów oddanych). Ponad 100 tys. użytkowników dziennie komentowało na bieżąco wydarzenia w programie, a na „Tablicy” fani pozostawili ponad 1 mln 650 tys. wpisów. W samych tylko grupach dyskusyjnych zebranych wokół uczestników show przewinęło się ponad 25 tys. internautów. Obecnie fan page ma już ponad 276 tys. "lajkowiczów".

Muzyczne talent show „Must be the music” powstało na licencji amerykańskiej firmy Shine International i brytyjskiej wersji formatu "Must be the music". „Must be the music” to pierwszy talent show, w którym za pomocą Facebooka uczestnicy i widzowie mogli wejść tak silnie w interakcje. Producentem na zlecenie Telewizji POLSAT jest firma Intergalactic.

Obraz
© (fot. Polsat)

Zobacz także:

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )

Źródło artykułu:WP Kobieta
must be the musicpolsattalent show
Komentarze (0)