"Must be the music": Ruszył internetowy precastig do II edycji show!
Ruszył internetowy precasting do II edycji programu "Must be the music".
Od dzisiaj do 14 lipca do godziny 12.00, można umieszczać na fanpagu programu na facebooku - www.facebook.com/tylkomuzyka materiały filmowe z własnymi występami. Wykonawcy z dwóch filmików, którzy zbiorą największą liczbę głosów internatów wezmą udział w castingu głównym w Warszawie.
Z myślą o tych wszystkich, którzy nie dotarli na precastingi, które odbywały się w czerwcu i lipcu w 8 miastach Polski, producenci programu przeprowadzają precasting internetowy. To ostatnia szansa dla utalentowanych wokalistów, instrumentalistów i zespołów, którzy chcą się pochwalić tym co robią. Tak jak w pierwszej edycji wykonawcy dwóch filmików, którzy otrzymają największą ilość głosów, wezmą udział w castingu głównym w Warszawie z udziałem jurorów programu. Wystarczy wrzucić klip ze swoją muzyką do youtube i dodać url klipu do facebookowej aplikacji http://apps.facebook.com/mbtm-precasting/vids/new
Każdy użytkownik facebooka będzie mógł oddawać głos raz dziennie, ale nie będzie można głosować na siebie. Castingi główne, o miejsce w których walczą internauci na facebooku, odbędą się w Warszawie w dniach 18-23 lipca.
Pierwsza edycja muzycznego show zakończyła się olbrzymim sukcesem - główną nagrodę, czyli 100 tys. złotych oraz występ podczas tegorocznego Sopot TOPtrendy Festiwal zdobył olsztyński zespół Enej. W ścisłym finale głosami widzów Enej pokonał wokalistę z Filipin - Conrado Yaneza i młodego utalentowanego skrzypka Tomasza Dolskiego. W czasie nadawania programu Telewizja POLSAT była zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej 16-49.
Średnia oglądalność 10 odcinków show, w grupie komercyjnej 16-49 wyniosła - 27,4% (dane Nielsen Audience Measurement), dając Telewizji POLSAT pozycję lidera sobotniego wieczoru. Średnia oglądalność odcinka wyniosła prawie 3,5 mln widzów.
Gigantycznym sukcesem okazał się również fan page programu na Facebook’u, który zgromadził ponad 260 tys. fanów. Program wywoływał ogromne zaangażowanie użytkowników, którzy co tydzień oddawali na swoich ulubieńców średnio 220 tys. głosów (łącznie ponad 2 mln głosów oddanych). Ponad 100 tys. użytkowników dziennie komentowało na bieżąco wydarzenia w programie, a na „Tablicy” fani pozostawili ponad 1 mln 650 tys. wpisów. W samych tylko grupach dyskusyjnych zebranych wokół uczestników show przewinęło się ponad 25 tys. internautów. Obecnie fan page ma już ponad 278 tys. "lajkowiczów".
Muzyczne talent show „Must be the music” powstało na licencji amerykańskiej firmy Shine International i brytyjskiej wersji formatu "Must be the music". „Tylko muzyka. Must be the music” to pierwszy talent show, w którym za pomocą Facebooka uczestnicy i widzowie mogli wejść tak silnie w interakcje.
Producentem na zlecenie Telewizji POLSAT jest firma Intergalactic.
* W tym temacie: "Must be the music": Kora gwiazdorzy? Jurorka żąda podwyżki!*
Zobacz także:
[
Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[
Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[
Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[
Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )