Talent Show"Must be the music": Ostatnie dwa castingi do II edycji za nami!

"Must be the music": Ostatnie dwa castingi do II edycji za nami!

Za nami dwa ostatnie castingi do II edycji "Must be the music". W zimny lipcowy weekend odwiedziliśmy Gdańsk i Olsztyn.

"Must be the music": Ostatnie dwa castingi do II edycji za nami!
Źródło zdjęć: © Polsat

05.07.2011 | aktual.: 25.11.2013 12:37

W miniony weekend miały miejsce ostatnie dwa castingi do II edycji "Must be the music". Producenci programu szukali tym razem potencjalnych gwiazd w Gdańsku i Olsztynie. Szczególnie sporo osób pojawiło się w Olsztynie - mieście zwycięzców pierwszej edycji programu, zespołu Enej.

Na Gdańskim castingu wśród deszczu pojawiło sie kilka perełek, które z pewnością zobaczymy w programie. Przesłuchujących zachwyciła 18 osobowa orkiestra Daniela Nosewicza. Chłopaki i dziewczyny są absolwentami akademii muzycznej i z łatwością i wdziękiem grają zarówno standardy jazzowe, jak i przeboje...pop. W ich repertuarze znalazły się piosenki Whitney Houston, Glorii Estefan i Lady Gagi. Na castingu pojawiał się także Jacek Dymek, brat sławnego strongmana Jarka Dymka. Jacek zaśpiewał jeden z przebojów Elvisa Preslaya i bardzo się spodobał. Dobre wrażenie na jurorach wywarł zespół Klezmer Band z Bydgoszczy i cztery nastolatki, które zaśpiewały m in. przebój Kayah "Córeczko" w wersji dance.

Miasto jurora programu Wojtka Łozowskiego i zwycięzców I edycji programu - zespołu Enej, również przywitało uczestników deszczem. Na castingu w Olsztynie pojawiło się ponad 400 osób. Niesamowite show dał folkowo - rockowy zespół Shamrock, czerpiący przede wszystkim z folku irlandzkiego. Nie są debiutantami, na koncie mają już jedną płytę, a grają razem od 12 lat. Jurorów, szczególnie strojem, zaskoczyli także Frix Family. Z cała pewnością jeśli się pojawią w dalszych etapach programu, będą jedną z najbardziej kolorowo i dziwacznie ubranych grup. Na castingu wykonali "Jak się masz kochanie" w wersji mocno rockowej.

Program “Must be the music” stawia na ludzi uzdolnionych muzycznie, którzy śpiewają i grają – którzy po prostu są muzyką. Dlatego szukamy zespołów: pop, rock, blues, folk, metal, wokalistów, chórów, kapel ludowych, orkiestr i instrumentalistów, czyli wszystkich, którym w duszy gra muzyka. Możesz wystąpić z własną kompozycją lub coverem. Nie ważne ile masz lat, jak wyglądasz - najważniejsze, że żyjesz muzyką i tylko ona nadaje twojemu życiu sens.

"Must be the music" jest nowatorski w stosunku do innych talent show, gdyż daje szansę wykonawcy stać się znanym nie tylko w telewizji, ale i w internecie - już od pierwszych minut programu.

Pierwsza edycja muzycznego show zakończyła się olbrzymim sukcesem - główną nagrodę, czyli 100 tys. złotych oraz występ podczas tegorocznego Sopot TOPtrendy Festiwal zdobył olsztyński zespół Enej. W ścisłym finale głosami widzów Enej pokonał wokalistę z Filipin - Conrado Yaneza i młodego utalentowanego skrzypka Tomasza Dolskiego. W czasie nadawania programu Telewizja POLSAT była zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej 16-49.

Średnia oglądalność 10 odcinków show, w grupie komercyjnej 16-49 wyniosła - 27,4% (dane Nielsen Audience Measurement), dając Telewizji POLSAT pozycję lidera sobotniego wieczoru. Średnia oglądalność odcinka wyniosła prawie 3,5 mln widzów.

Gigantycznym sukcesem okazał się również fan page programu na Facebook’u, który zgromadził ponad 260 tys. fanów. Program wywoływał ogromne zaangażowanie użytkowników, którzy co tydzień oddawali na swoich ulubieńców średnio 220 tys. głosów (łącznie ponad 2 mln głosów oddanych). Ponad 100 tys. użytkowników dziennie komentowało na bieżąco wydarzenia w programie, a na „Tablicy” fani pozostawili ponad 1 mln 650 tys. wpisów. W samych tylko grupach dyskusyjnych zebranych wokół uczestników show przewinęło się ponad 25 tys. internautów. Obecnie fan page ma już ponad 276 tys. "lajkowiczów".

Muzyczne talent show „Must be the music” powstało na licencji amerykańskiej firmy Shine International i brytyjskiej wersji formatu "Must be the music". „Must be the music” to pierwszy talent show, w którym za pomocą Facebooka uczestnicy i widzowie mogli wejść tak silnie w interakcje.

Producentem na zlecenie Telewizji POLSAT jest firma Intergalactic.

Obraz
© (fot. Polsat)

Zobacz także:

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )

Źródło artykułu:WP Kobieta
Komentarze (0)