Talent Show"Must be the music": najdroższe w cenniku Polsatu

"Must be the music": najdroższe w cenniku Polsatu

W cenniku reklamowym Polsatu na październik najdroższe są spoty przy Tylko muzyka. Must be the music. Ogółem ceny są minimalnie wyższe niż rok wcześniej.

"Must be the music": najdroższe w cenniku Polsatu
Źródło zdjęć: © AKPA

26.09.2011 | aktual.: 25.11.2013 12:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Za reklamę przy nadawanym w niedzielne wieczory Tylko muzyka. Must be the music trzeba zapłacić od 71,3 do 78,2 tys. zł (wszystkie podane kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu w tym paśmie nadawane były seriale „Ludzie Chudego" i „CSI: Kryminalne zagadki Miami", przy których najdroższe reklamy kosztowały 65 tys. zł.

Wśród filmów najkosztowniejsza dla marketerów jest „Epoka lodowcowa 2: Odwilż”, którą Polsat pokaże w piątek 7 października. Za spot przy tej produkcji trzeba zapłacić nawet 74,5 tys. zł. Natomiast najdroższe reklamy przy filmach z cyklu „Mega Hit” kosztują 74,1 tys. zł - o 9,7 tys. zł więcej niż przed rokiem.

Jeśli chodzi o seriale, to najwięcej - 72,3 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy „Pierwszej miłości”. Spoty w tańszych blokach reklamowych przy tym serialu kosztują 36,1 i 55,1 tys. zł. Rok temu najwyższa cena reklamy przy „Pierwszej miłości” wynosiła 57,2 tys. zł.

"Pierwsza miłość" w czołówce (fot. AKPA)

W październiku ub.r. najdroższym serialem Polsatu dla reklamodawców byli nadawani w niedzielę „Ludzie Chudego”. Teraz serial został przeniesiony na czwartek, a reklamy przy nim są prawie dwa razy tańsze - kosztują od 32,5 do 39,2 tys. zł. Nieco mniej można też wydać na spot przy „Hotelu 52” - w październiku ub.r. cena takiej reklamy wynosiła od 41,2 do 57,6 tys. zł, natomiast teraz jest to od 31,2 do 59,1 tys. zł. Zdecydowanie podrożały za to spoty przy serialu „Kości” - rok temu kosztowały od 52,3 do 53,6 tys. zł, a obecnie ich ceny wynoszą od 61,7 do 64,8 tys. zł.

"Hotel 52": kadr z serialu(fot. AKPA)

W wieczornym paśmie informacyjnym stacji najdroższe są reklamy przed prognozą pogody w niedzielę - kosztują 49,3 tys. zł, czyli jednak 3,4 tys. mniej niż przed rokiem. Natomiast na spot przed głównym wydaniem „Wydarzeń” trzeba wydać maksymalnie 45,5 tys. zł - o 400 zł mniej niż w październiku ub.r.

Ogółem reklamy w październikowym cenniku Polsatu są średnio o 1,4 proc. droższe niż rok wcześniej.

Twórcy "Must be the music" mają powody do dumy(fot. AKPA)

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

* W tym temacie: KORA UCZY SIĘ LATAĆ*

Zobacz także:

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )

Komentarze (0)