"Miłość nad rozlewiskiem" znów bez konkurencji
Serial *“Miłość nad rozlewiskiem” oglądało w niedziele w TVP 1 więcej widzów niż nadawane w tym czasie propozycje konkurencji. Produkcja miała mniej oglądających niż jej pierwsza część, ale zarobiła więcej z reklam - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.*
Serialowe losy bohaterów “Miłości nad rozlewiskiem” w każdą niedzielę ok. 20.25 śledziło średnio 4,46 mln widzów. Co ciekawe, poprzednia część opowieści, która nosiła pt. “Dom nad rozlewiskiem”, miała nieco lepsze wyniki oglądalności. Wtedy jednak emisja serialu była trochę inaczej rozłożona w czasie.
Mimo nieznacznego spadku widowni Jedynka zachowała pozycję lidera w paśmie emisji serialu, zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły blisko 19 mln zł.
Na razie nie wiadomo, co dalej stanie się z opowieścią z rozlewiskiem w tle. Prawdopodobnie zekranizowana też trzecia część cyklu Małgorzaty Kalicińskiej.
Zobacz także:
[
BOŻENKA Z "KLANU" JAKIEJ NIE ZNACIE! FOTO ]( http://teleshow.wp.pl/bozenka-z-klanu-jakiej-nie-znacie-6026598672548993g )
[
ONI DORASTALI NA NASZYCH OCZACH. ZOBACZCIE! ]( http://teleshow.wp.pl/dorastanie-na-telewizyjnym-ekranie-6026599915213953g )
[
TYCH ZDJĘĆ GWIAZDY WSTYDZĄ SIĘ NAJBARDZIEJ ]( http://film.wp.pl/gwiazdy-w-najbardziej-zenujacych-momentach-6025280354886273g )