Mentorka "Projekt Lady" w zupełnie innej odsłonie. Na Instagramie pokazuje, jaka jest naprawdę
Rozwiany włosy, wakacyjny klimat
Irena Kamińska-Radomska kojarzy się widzom głównie z programem "Projekt Lady". Wymagająca, ostra w ocenach uczestniczek, zawsze zachowująca się perfekcyjnie. Na co dzień jest wykładowcą, trenerem i założycielką firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Ci, którzy trafią na jej profil na Instagramie, mogą być nieco zdziwieni.
"Afrodyta"
Ostatnio mentorka wybrała się na zasłużone wakacje. Podzieliła się nawet jednym zdjęciem. Pozuje na plaży, w luźnej koszuli, bez makijażu, za to z rozwianymi włosami. Dama na wakacjach nie przejmuje się wyglądem: stawia na naturalność. Kamińska-Radomska została obsypana komplementami przez użytkowników. "Afrodyta", "Pani śliczna jak nastolatka", "Cudowna", "Można mieć luz i nadal być damą" - to tylko niewielka część komentarzy, jakie pojawiły się obok zdjęcia.
Mentorka, jakiej nie znacie
Kamińska-Radomska uległa fenomenowi Instagrama i od jakiegoś czasu na bieżąco dzieli się z użytkownikami ujęciami ze swojego życia prywatnego. To nie jest ta sama Irena, którą znacie z programu TVN.
Selfie obowiązkowe
Myślicie, że Irena Kamińska-Radomska na co dzień zachowuje się równie konserwatywnie, co w programie? Nic bardziej mylnego. Na swoim profilu na Instagramie publikuje masę zdjęć z prywatnego życia. Obowiązkowo oczywiście selfie w przeróżnych sytuacjach: przy lustrze, w samochodzie, w pociągu, podczas imprez. Pozuje w t-shirtach, w ogromnym futrze. Uczestniczki "Projekt Lady" mogłyby się od niej uczyć.
Druga twarz mentorki
Kamińska-Radomska to wyjątkowo ciekawa postać. Na stronie internetowej prowadzonej przez nią szkoły można przeczytać: - Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w The Protocol School of Washington w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Jonatana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkanaście tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code'u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka ok. dwustu artykułów wydawanych w Polsce i USA oraz książek: "Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji", "Kultura biznesu. Normy i formy", "Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce", "Dress code dla kobiet" (współautorka) i "Jak zostać damą" (współautorka).