Rozrywka"MasterChef Junior" hitem TVN. Pobił konkurencję na głowę

"MasterChef Junior" hitem TVN. Pobił konkurencję na głowę

Program dla małych kucharzy będzie kontynuowany. TVN jest zadowolony z wyników oglądalności kulinarnego show.

"MasterChef Junior" hitem TVN. Pobił konkurencję na głowę
Źródło zdjęć: © ONS.pl
oprac. Anna Ryta

09.05.2017 | aktual.: 09.05.2017 15:44

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kulinarne show z udziałem dzieci podbiło serca polskich widzów. Występują w nim najmłodsi uczestnicy w wieku od 8 do 13 lat, a ich umiejętności gotowania ocenia Anna Starmach, Mateusz Gessler oraz Michel Moran. Drugą edycję można było oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 (od 19 lutego do 7 maja br.).

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez serwis wirtualnemedia.pl, średnia widownia wszystkich odcinków drugiego sezonu wyniosła 2,45 mln osób. Największym zainteresowaniem cieszył się odcinek wyemitowany 12 marca. Wówczas przed telewizorami zasiadło ok. 2,67 mln widzów.

Choć w porównaniu do pokazywanej w rok wcześniej edycji program stracił 450 tys. fanów, TVN i tak zajął pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce należało do TVP1, która emitowała w tym czasie seriale "Blondynka i "Wojenne dziewczyny". Druga lokata to Polsat z filmami oraz "Kabaretem na żywo", a stawkę zamyka TVP2 - również z filmami.

- Wyniki mówią same za siebie, chyba nie muszę specjalnie potwierdzać, że jesteśmy z nich zadowoleni. Mogłoby się wydawać, że po sukcesie pierwszej serii to był pewny strzał, ale w przypadku "Masterchefa Juniora" to wcale nie było takie oczywiste. Pamiętam, jak nasz brytyjski konsultant w zeszłym roku studził nasz entuzjazm, ostrzegając że w wielu krajach druga seria poszła dużo gorzej. U nas się udało. Myślę, że zespół Ewy Leji zrobił bardzo dobrą robotę, a i dzieciaki były świetne. Nawiasem mówiąc, do drugiej serii zgłosiło się nam dużo więcej chętnych i moglibyśmy śmiało wybrać drugie tyle równie dobrych uczestników. Na decyzję o trzecim sezonie mamy jeszcze czas, ale wobec takich wyników nie wyobrażam sobie, żebyśmy zrezygnowali z tego programu - podsumował Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN, w rozmowie z wirtualnemedia.pl.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Komentarze (3)