Mamy polskich sportowców w reklamie
Rusza drugi etap kampanii reklamowej serka Bakuś z udziałem matek Marcina Gortata, Adama Małysza, Otylii Jędrzejczak i Mai Włoszczowskiej. Akcja pod hasłem "Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca mama" obejmuje telewizję i prasę.
23.02.2010 | aktual.: 25.11.2013 10:51
W startującym właśnie etapie kampanii serka Bakuś wykorzystywane są te same kreację, co w zeszłorocznej akcji reklamowej tej marki . Utrzymane w konwencji retrospektywnej spoty telewizyjne pokazują dzieciństwo Marcina Gortata, Adama Małysza wspominane przez ich mamy. W layoutach prasowych pojawiają się dodatkowo mamy Otylii Jędrzejczak i Mai Włoszczowskiej.
Przekazy pod hasłem "Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca mama" mają charakter emocjonalny, promując wzór zachowania społecznego oparty na wspieraniu rozwoju dzieci. Odpowiedzialna za kampanię firma Bakoma zapowiada, że związane z nią działania społeczne będą realizowane również poza mediami.
Akcja reklamowa od 11 stycznia jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7, stacje Discovery, stacje z grupy AtMedia, TVN24, TVN Style, TVN Meteo) oraz prasie (czasopisma kobiece i parentingowe, m.in.: "Dziecko", "M jak Mama", "Mam Dziecko", "Przyjaciółka", "Pani Domu", "Kobieta i Życie"). Strategię kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące - przygotowała agencja So What, spoty telewizyjne zrealizowała agencja Hand Made, za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a działania public relations prowadzi agencja Studio PR.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )