Talent Show"Mam talent!" z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam

"Mam talent!" z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam

Najpopularniejszym weekendowym programem talent-show w jesiennych ramówkach jest ”Mam talent!”, który ma także największe przychody z reklam. Najsłabiej wypada ”Bitwa na głosy”.

"Mam talent!" z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam
Źródło zdjęć: © AKPA

24.10.2012 | aktual.: 25.11.2013 13:43

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od 1 września do 21 października br. średnia widownia ”Mam talent!” wyniosła 3,92 mln osób, co przełożyło się na 27,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 32,42 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49WP: - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVN nadawany jest w soboty o godz. 20.00.

Na drugim miejscu znalazła się ”Must be the music”, która na antenie Polsatu emitowana jest w niedziele o godz. 20.00. Po ośmiu odcinkach oglądalność tego show wyniosła 3,32 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 21,04 proc. i 24,17 proc. udziału.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się nowy reality-show TVN - ”MasterChef”, którego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 3,28 mln osób (odpowiednio 20,10 proc. oraz 25,75 proc. udziałów). Oglądać go można w niedziele o godz. 20.00.

Taneczny format Polsatu "Tylko taniec. Got to dance" (emisja w piątki o godz. 20.00) zajął czwarte miejsce z oglądalnością na poziomie 2,68 mln osób i udziałem wynoszącym odpowiednio 18,12 proc. i 19,70 proc.

Najmniej widzów gromadzi nadawana w TVP2 w soboty o godz. 20.10 “Bitwa na głosy”, którą od początku obecnego sezonu oglądało co tydzień średnio 2,20 mln osób (15,24 proc. oraz 13,88 proc. udziału).

Najwięcej widzów - spośród wyemitowanych tej jesieni - poszczególnych odcinków programów talent-show - zgromadziło wydanie ”Mam talent!” z 13 października br. Zobaczyło je 4,57 mln osób.

W badanym okresie cennikowe wpływy reklamowe ”Mam talent!” wyniosły 39,4 mln zł. Wydania ”Must be the music” dały stacji z reklam 29,7 mln zł, a "Tylko tańca" - 17,2 mln zł. Najsłabsze wpływy reklamowe ma ”Bitwa na głosy”. Jej przychody wyniosły dotąd tylko 5,9 mln zł, ale program ten nie jest przerywany reklamami.

Obraz
© (fot. AKPA)
Obraz
© (fot. AKPA)

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

Zobacz także:

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku

Komentarze (0)