"Mam Talent 5" z najniższą w historii oglądalnością. Czy to już koniec programu?
Włodarze stacji TVN z pewnością nie zaliczą zakończonej niedawno 5. edycji programu Mam talent! do udanej. Widzowie oglądali program mniej chętnie niż dotychczas. Piąta odsłona rozrywkowego show pobiła nawet niechlubny rekord, notując najniższą w historii oglądalność, a co za tym idzie, mniejsze niż zakładano wpływy z reklam. Czy w tej sytuacji TVN będzie kontynuował format, który najwidoczniej znudził się już odbiorcom?
Niechlubny rekord 5. edycji show
KŻ/MM
Bóg, kasa i rock'n'roll. Prokop i Hołownia w elektryzującej rozmowie * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Konsekwentny spadek oglądalności
Piąta odsłona sztandarowego show TVN w porównaniu do poprzednich edycji wypada wyjątkowo słabo.
Największym zainteresowaniem cieszyła się druga edycja Mam talent! emitowana jesienią 2009 roku, którą oglądało 5,39 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 34,63 proc. i 40,37 proc. udziałów.
Natomiast emitowaną rok temu czwartą odsłonę formatu śledziło 4,26 mln osób, przy udziałach odpowiednio wynoszących 29,30 proc. oraz 32,76 proc.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Oglądalność spada, a TVN wiąż na pozycji lidera
Średnia oglądalność piątej edycji Mam talent! (emitowanej w okresie od 1 września do 24 listopada br.) wyniosła 3,98 mln osób, co dało TVN 27,07 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 31,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Mimo spadku program TVN i tak był liderem w swoim pasmie.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Słabe "Mam talent!" i tak lepsze niż inni
Telewizja TVN w czasie emisji Mam talent! była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
Na drugiej pozycji uplasowała się TVP1, nadająca w tym czasie prognozę pogody, Komisarza Alexa 2 oraz filmy fabularne (17,74 proc.). Trzecia była TVP2 (12,59 proc.; Bitwa na głosy i programy rozrywkowe), a czwarty - Polsat (11,35 proc.; filmy fabularne).
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Mniej z reklam
Wpływy reklamowe z odcinków piątej osłony widowiska wyniosły 69,4 mln zł. Poprzednia odsłona show zarobiła o 6,4 mln zł więcej (dane cennikowe netto, bez rabatów).
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Oglądalność show: mniejsza w tv, większa online
Mam talent! cieszy się dużym zainteresowaniem online na tvnplayer.pl oraz mamtalent.tvn.pl. Z danych własnych TVN wynika, że każdy odcinek w ten sposób oglądało średnio 144 tys. widzów.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
TVN nie wyklucza kolejnej edycji
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, telewizja TVN jest jednak zadowolona z wyników oglądalności formatu i za rok możliwa jest emisja szóstej serii.
KŻ/MM
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku