"Mam talent! 2" przyniósł ogromne zyski z reklam
Rzadko się zdarza, by druga edycja jakiegoś programu miała lepsze wyniki niż pierwsza. Przykład "Mam Talent" pokazuje jednak, że może być inaczej.
Druga edycja programu "Mam talent!" miała o ponad 600 000 widzów więcej niż emitowana rok temu pierwsza seria talent show, a w paśmie emisji widowiska TVN nie dała szans konkurencyjnym stacjom. W górę poszły też wpływy reklamowe programu - informują Wirtualnemedia.pl.
09.12.2009 | aktual.: 25.11.2013 10:29
Średnia oglądalność drugiej edycji programu wyniosła 5,39 mln widzów. Najwięcej widzów - 6,7 mln osób - zgromadził finałowy odcinek widowiska, który nadano w minioną sobotę. Dla porównania, widownia pierwszej edycji przyciągała przed ekrany średnio 4,75 mln widzów.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków show wyniosły 56 mln zł, czyli były o 1,4 mln zł wyższe niż przy pierwszej serii, ale wtedy program liczył o dwa odcinki mniej.
Drugi finał popularnego programu wygrał akordeonista Marcin Wyrostek. Zdobył on największą sympatię publiczności oraz czek na 300 tysięcy złotych! W finałowej trójce oprócz zwycięzcy znaleźli się bracia Marcel i Nikodem Legunowie (II miejsce) oraz Alexander Martinez (III miejsce).
Kolejna edycja jesienią 2010 roku.