Rozrywka"Mam talent! 2" przyniósł ogromne zyski z reklam

"Mam talent! 2" przyniósł ogromne zyski z reklam

"Mam talent! 2" przyniósł ogromne zyski z reklam
Źródło zdjęć: © ONS.pl

09.12.2009 15:05, aktual.: 25.11.2013 10:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Rzadko się zdarza, by druga edycja jakiegoś programu miała lepsze wyniki niż pierwsza. Przykład "Mam Talent" pokazuje jednak, że może być inaczej.

Druga edycja programu "Mam talent!" miała o ponad 600 000 widzów więcej niż emitowana rok temu pierwsza seria talent show, a w paśmie emisji widowiska TVN nie dała szans konkurencyjnym stacjom. W górę poszły też wpływy reklamowe programu - informują Wirtualnemedia.pl.

Średnia oglądalność drugiej edycji programu wyniosła 5,39 mln widzów. Najwięcej widzów - 6,7 mln osób - zgromadził finałowy odcinek widowiska, który nadano w minioną sobotę. Dla porównania, widownia pierwszej edycji przyciągała przed ekrany średnio 4,75 mln widzów.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków show wyniosły 56 mln zł, czyli były o 1,4 mln zł wyższe niż przy pierwszej serii, ale wtedy program liczył o dwa odcinki mniej.

Drugi finał popularnego programu wygrał akordeonista Marcin Wyrostek. Zdobył on największą sympatię publiczności oraz czek na 300 tysięcy złotych! W finałowej trójce oprócz zwycięzcy znaleźli się bracia Marcel i Nikodem Legunowie (II miejsce) oraz Alexander Martinez (III miejsce).

Kolejna edycja jesienią 2010 roku.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także