Małgorzata Rozenek: "Udało mi się zagospodarować niszę"
Wykreowany na początku jej medialnej przygody wizerunek Perfekcyjnej Pani Domu popłaca do dziś. To dzięki niezwykłej popularności programu o sprzątaniu Małgorzata Rozenek została reklamową ekspertką od domowych porządków i twarzą m.in. pereł do prania oraz ręczników papierowych. W ramach współpracy z producentem tych ostatnich pani prawnik wróciła do swoich korzeni i znów zaczęła doradzać, jak uporać się z domowymi nieczystościami. Jako autorytet w dziedzinie sprzątania gwiazda zgodziła się wystąpić w kilkunastu spotach na YouTube.
Jak widać, Rozenek wciąż świetnie czuje się w roli gospodyni doskonałej, co zresztą potwierdziła w rozmowie z Wirtualną Polską. Jak sama przyznała, jest dumna z tego, że udało jej się zagospodarować niszę. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej i poznać prawdziwe powody, dla których gwiazda zdecydowała się również założyć ostatnio konto na Facebooku, zobaczcie powyższe wideo.