Małgorzata Rozenek: "Udało mi się zagospodarować niszę"

04.04.2016 11:24, aktual.: 04.04.2016 13:04

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wykreowany na początku jej medialnej przygody wizerunek Perfekcyjnej Pani Domu popłaca do dziś. To dzięki niezwykłej popularności programu o sprzątaniu Małgorzata Rozenek została reklamową ekspertką od domowych porządków i twarzą m.in. pereł do prania oraz ręczników papierowych. W ramach współpracy z producentem tych ostatnich pani prawnik wróciła do swoich korzeni i znów zaczęła doradzać, jak uporać się z domowymi nieczystościami. Jako autorytet w dziedzinie sprzątania gwiazda zgodziła się wystąpić w kilkunastu spotach na YouTube.

Jak widać, Rozenek wciąż świetnie czuje się w roli gospodyni doskonałej, co zresztą potwierdziła w rozmowie z Wirtualną Polską. Jak sama przyznała, jest dumna z tego, że udało jej się zagospodarować niszę. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej i poznać prawdziwe powody, dla których gwiazda zdecydowała się również założyć ostatnio konto na Facebooku, zobaczcie powyższe wideo.

Obraz
© (fot. Kadr z YouTube)
Obraz
© (fot. Facebook)
Źródło artykułu:WP Kobieta
tvnmałgorzata rozenekProjekt Lady