Trwa ładowanie...
d13evu4
d13evu4

”Kuchenne Rewolucje” Magdy Gessler w 2012 roku zarobiły z reklam ponad 130 mln zł, a "Rozmowy w toku" Ewy Drzyzga- ponad 100 mln zł. Nieco niższe wpływy zanotowały ”Must be the music”, ”Mam talent!” i ”X Factor”.

Magda Gessler i Ewa Drzyzga okazały się bezkonkurencyjne wśród gwiazd telewizyjnych pod względem przychodów reklamowych, jakie zapewniły ich programy, nie tylko dzięki wysokiej oglądalności tychże. ”Kuchenne Rewolucje” i „Rozmowy w toku” dodatkowo są każdego tygodnia emitowane po kilka razy w primie timie. W przypadku programu Gessler pokazywane są o tej porze zarówno premierowe odcinki, jak i powtórki. W efekcie w 2012 roku wyświetlono przy nim 5,8 tys. reklam, których cennikowa wartość wyniosła w sumie 131,6 mln zł. - Warto zaznaczyć, że program ten znajduje się także w pierwszej szóstce pod względem najwyższej średniej oglądalności spotu oraz najwyższego średniego kosztu spotu - dodaje Michał Bakalarczyk, senior media planner / buyer w domu mediowym PanMedia Western. Z tego samego powodu - częstej
obecności na antenie - w rankingu znalazła się ”Jaka to melodia?” prowadzona przez Roberta Janowskiego.

Na kolejnych miejscach uplasowały się czołowe talent shows - ”Must be the music” Polsatu oraz ”Mam talent!” i ”X Factor” TVN. Przy czym program Polsatu był emitowany zarówno wiosną, jak i jesienią (wiosną oglądało go średnio 3,5 mln, a jesienią - 3,35 mln widzów), natomiast „Mam talent” - tylko jesienią (ze średnią oglądalnością wynoszącą prawie 4 mln osób), a ”X Factor”- tylko wiosną (średnia oglądalność: 3,05 mln widzów). - Te programy brylują zarówno pod względem najbardziej dochodowych bloków reklamowych, najdroższych spotów oraz najwyższych ich oglądalności (liczba widzów na spot) - komentuje Michał Bakalarczyk.

(fot. AKPA)
Źródło: (fot. AKPA)

Sporo niższe wpływy reklamowe zanotowały dwa inne talent shows: "Tylko taniec. Got to dance" Polsatu i ”Bitwa na głosy” TVP2, chociaż były emitowane i w wiosennych, i w jesiennych ramówkach. ”Bitwie” nie pomogła obecność rekordowo dużej liczby gwiazd - program oglądało średnio 2,6 mln osób, a jesienią - 2,3 mln, czyli zdecydowanie mniej niż talent shows pokazywane jednocześnie przez TVN. Z kolei obie edycje "Tylko tańca. Got to dance" śledziło nieco ponad 2,6 mln widzów. W zestawieniu znalazło się też „You can dance”, którego ostatnia edycja była pokazywana wiosną, przyciągając średnio 2,55 mln widzów. Program najprawdopodobniej nie będzie już
kontynuowany.

d13evu4

Jedyną gwiazdą, która wystąpiła w dwóch z najbardziej dochodowych reklamowo programach, jest Kuba Wojewódzki. Przy czym jego autorski talk show, który jesienią oglądało średnio 1,6 mln widzów, przez cały rok zarobił prawie dwa razy mniej niż „X-Factor” tylko wiosną. Wynika to m.in. z tego, że jest emitowany później i trwa krócej.

(fot. AKPA)
Źródło: (fot. AKPA)

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

d13evu4

Zobacz także:

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku

d13evu4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13evu4