Trwa ładowanie...

Macademian Girl ma zgodę TVP na promowanie marek na Instagramie. Nie wszyscy mieli tyle szczęścia

Niedawno szerokim echem odbiło się zawieszenie Joanny Racewicz przez TVP. Była już gwiazda Telewizji Polskiej usłyszała, że łamie etykę dziennikarską, promując na Instagramie m.in. diety. Macademian Girl, która od niedawna prowadzi "Pytanie na śniadanie" jest traktowana na innych zasadach. Może znacznie więcej.

Share

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Macademian Girl ma zgodę TVP na promowanie marek na Instagramie. Nie wszyscy mieli tyle szczęściaŹródło: Materiały prasowe
d3mzz02

Tamara Gonzalez Perea, znana szerzej jako Macademian Girl, w czerwcu 2018 r. dołączyła do zespołu prowadzących "Pytania na śniadanie". Blogerka regularnie zamieszcza na Instagramie zdjęcia ze studia TVP, na których oznacza producentów ciuchów i kosmetyków, którym zawdzięcza kreacje do danego odcinka. Część internautów zwróciło na to uwagę i zastanawiało się, jaki stosunek do tego mają włodarze Telewizji Polskiej, którzy często wyciągali konsekwencje względem dziennikarzy zachowujących się w podobny sposób. Wirtualnemedia.pl postanowiły spytać przedstawicieli stacji o stanowisko w sprawie.

- Tamara Gonzalez Perea nie narusza zapisów kontraktu z Telewizją Polską. Pani Gonzalez Perea jest popularną blogerką modową, jej aktywność w mediach społecznościowych jest związana z jej stałym zajęciem - skomentował zespół rzecznika TVP w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.

Co ciekawe, Joanna Racewicz, była już gwiazda TVP, miała mniej szczęścia. W marcu tego roku została zawieszona w prowadzeniu "Pytania na śniadanie". Telewizja Polska argumentowała decyzję tym, że dziennikarka wielokrotnie promowała produkty bez wcześniejszego uzgodnienia z kierownictwem. Racewicz nie kryła wówczas oburzenia i mówiła wprost, że przy Woronicza panuje na nią nagonka.

d3mzz02

- Stawiane mi zarzuty naruszenia zasad etyki dziennikarskiej dotyczą programu "Pytanie na śniadanie", a nie rzutują na prowadzone przeze mnie programy na antenie TVP Polonia. Wniosek stąd taki, że albo w TVP SA obowiązują̨ dwa różne kodeksy etyki, albo, że nie o etykę tutaj chodzi - mówiła w jednym z wywiadów.

Ostatecznie dziennikarka rozstała się z TVP i przeszła do Polsatu News, gdzie od października będzie jedną z prowadzących porannego programu "Nowy dzień".

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d3mzz02
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3mzz02
d3mzz02