"M jak miłość" znowu okazał się największym hitem tygodnia
Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49, wiceliderem rynku była zaś TVP1. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia serwisu Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku telewizyjnego pozostała telewizja TVN, której udział jeszcze wzrósł o 0,07 pkt. proc. do 17,00 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
02.11.2011 12:25
Na drugie miejsce z trzeciego awansowała TVP1, notując wzrost udziału z 15,39 proc. do 15,59 proc. Trzecią lokatę zajęła Telewizja Polsat (15,46 proc., spadek o 0,33 pkt. proc.), będąca tydzień wcześniej na pozycji drugiej.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując wzrost udziału z 17,95 proc. do 18,28 proc. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 17,59 proc., którego udział wzrósł minimalnie - o 0,04 pkt. proc.
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”, który obejrzało 7,2 mln osób.
Zobacz także:
[
ŻENUJĄCE POCZĄTKI GWIAZD. PO CO SIĘ TAK KOMPROMITOWAŁY?! ]( http://aleseriale.pl/gid,8815,img,284267,fototemat.html )
[
CICHOPEK ROZSTAJE SIĘ Z HAKIELEM! TO NIE BYŁ ZWIĄZEK IDEALNY… ]( http://aleseriale.pl/gid,8820,fototemat.html )
[
SOCHA TOPLES! NIEGRZECZNA PRZESZŁOŚĆ GWIAZD ]( http://aleseriale.pl/gid,8877,img,285752,fototemat.html )
[
BRODZIK WYGLĄDA FATALNIE. PO CO TO ZROBIŁA?! ]( http://aleseriale.pl/gid,8695,img,281416,fototemat.html )