"M jak miłość" traci fanów

"M jak miłość" traci fanów
Źródło zdjęć: © MTL Maxfilm

16.04.2009 12:41

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Serial "M jak miłość" wciąż pozostaje prawdziwym hitem Dwójki, jednak przed telewizorami zasiada coraz mniej widzów zainteresowanych losami bohaterów - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność spadła o 10 proc. w porównaniu do zeszłego roku. Dokładnie widownia kształtowała się na poziomie 8,44 mln widzów. Tymczasem rok temu, kiedy serial pojawiał się rzadziej na antenie, jego oglądalność była wyższa i wynosiła grubo ponad 9 mln. (9,33 mln). Takie wyniki przynoszą badania przeprowadzone przez AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnych Mediów.

Spadają też wpływy reklamowe. W zeszłym roku dwadzieścia pięć pierwszych odcinków zarobiło dla Dwójki ponad 21 mln złotych. W tym roku było to już "tylko" blisko 16 mln.

Mimo tych spadków serial wciąż pozostaje niekwestionowanym liderem w swoim paśmie i wyprzedza propozycje innych stacji telewizyjnych. Czy tendencja spadkowa zaniepokoi producentów i twórców serii?

Wydaje się, że mimo wszystko serial będzie jeszcze długo królował w polskich domach i po godz. 20 będą się liczyli tylko Mostowiakowie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także