"M jak miłość" traci fanów
Serial "M jak miłość" wciąż pozostaje prawdziwym hitem Dwójki, jednak przed telewizorami zasiada coraz mniej widzów zainteresowanych losami bohaterów - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.
16.04.2009 12:41
Oglądalność spadła o 10 proc. w porównaniu do zeszłego roku. Dokładnie widownia kształtowała się na poziomie 8,44 mln widzów. Tymczasem rok temu, kiedy serial pojawiał się rzadziej na antenie, jego oglądalność była wyższa i wynosiła grubo ponad 9 mln. (9,33 mln). Takie wyniki przynoszą badania przeprowadzone przez AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnych Mediów.
Spadają też wpływy reklamowe. W zeszłym roku dwadzieścia pięć pierwszych odcinków zarobiło dla Dwójki ponad 21 mln złotych. W tym roku było to już "tylko" blisko 16 mln.
Mimo tych spadków serial wciąż pozostaje niekwestionowanym liderem w swoim paśmie i wyprzedza propozycje innych stacji telewizyjnych. Czy tendencja spadkowa zaniepokoi producentów i twórców serii?
Wydaje się, że mimo wszystko serial będzie jeszcze długo królował w polskich domach i po godz. 20 będą się liczyli tylko Mostowiakowie.