"M jak miłość": Reklamy przy serialu najdroższe

"M jak miłość": Reklamy przy serialu najdroższe
Źródło zdjęć: © Kapif.pl

18.05.2011 10:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W czerwcowym cenniku reklamowym TVP najdroższe, podobnie jak przed rokiem, są spoty prze serialu *„M jak miłość”, choć ich cena w porównaniu z poprzednimi latami spada - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.*

W ofercie reklamowej TVP na czerwiec spot 30-sekundowy przed nowym odcinkiem „M jak miłość” kosztuje od 80 do 83,6 tys. zł, natomiast po nim – od 66,5 do 69 tys. zł. W zeszłym roku ceny były jednak wyższe.

Rok wcześniej za spot przy serialu trzeba było zapłacić 90,5 tys. zł. Natomiast koszt reklamy przy programie pokazującym kulisy „M jak miłość” wynosi od 56 do 59,4 tys. zł. W czerwcu ub.r. taki spot kosztował 68 tys. zł.

Dość drogi dla marketerów jest również inny serial emitowany w TVP – „Barwy szczęścia”. Reklama przed jego odcinkiem kosztuje od 28,5 do 32,3 tys. zł, a po nim – od 32 do 63,7 tys. zł.

W czerwcu ub.r. na spot przed „Barwami szczęścia” trzeba było wydać maksymalnie 37 tys. zł, a po nich – 73 tys. zł. To pokazuje, że obydwa seriale wciąż cieszą się ogromną popularnością, jednak ich popularność powoli spada, co widać po wynikach oglądalności.

Zobacz także:

[

CAŁA PRAWDA O MAĆKU Z "KLANU". TEGO O NIM NIE WIECIE! ZASKAKUJĄCE FAKTY ]( http://teleshow.wp.pl/ile-lat-ma-macius-z-klanu-6026602789311617g )
[

JAK SIĘ ZMIENIŁY CIAŁA GWIAZD "SŁONECZNEGO PATROLU"? SZOK! ]( http://teleshow.wp.pl/jak-dzis-wygladaja-gwiazdy-slonecznego-patrolu-6026603162764417g )
[

WYZWOLONA TELEWIZJA! ICH PIERSI GRAJĄ GŁÓWNĄ ROLĘ ]( http://teleshow.pl/gid,13183943,img,13183977,kat,1024839,title,Ich-piersi-graja-glowna-role-w-programach-rozrywkowych,galeria.html )
[

BYŁA GENIALNYM DZIECKIEM. DZISIAJ ZACHWYCA URODĄ ]( http://film.wp.pl/zlote-dziecko-hollywood-stalo-sie-kobieta-6025275677496449g )

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także