Trwa ładowanie...
M jak miłość
17-06-2011 11:45

"M jak miłość" mimo mniejszej widowni nadal liderem

"M jak miłość" mimo mniejszej widowni nadal lideremŹródło: AFP
dvfuu1d
dvfuu1d

W sezonie 2010/2011 serial *"M jak miłość" gromadził w TVP 2 średnio 7,4 mln widzów i utrzymał pozycję lidera pasma. Premierowe odcinki serialu ukazywały się od 13 września ub.r. do 13 czerwca br., o 20.45 (w jesiennej ramówce w poniedziałki, wtorki i środy, a w wiosennej w poniedziałki i wtorki).*

Średnio w czasie emisji "M jak miłość" Dwójka miała 45,3 proc. udziału w rynku (40,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat). W obu grupach stacja była w tym paśmie liderem: Polsat miał średnio 12,2 proc. udziału w rynku (15,9 proc. w grupie komercyjnej), TVN – 11,8 proc. (11 proc.), a Jedynka – 11,6 proc. (11,4 proc.).

Reklamy przy serialu "M jak miłość" są zazwyczaj najdroższymi pozycjami w cenniku Telewizji Polskiej (w marcu wyżej wyceniono wracający po długiej przerwie serial ”Ranczo”). Ze sprzedaży tych spotów w sezonie 2010/2011 Dwójka uzyskała 155,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W poprzednim sezonie (od września 2009 roku do czerwca 2010 roku) serial "M jak miłość", nadawany w poniedziałki i wtorki, miał średnio 8,3 mln widzów i dał Dwójce 50,4 proc. udziału w rynku (46,7 proc. w grupie komercyjnej). Dane: Nielsen Audience Measurement.

dvfuu1d

Zobacz także:

[

TAKIEJ JEJ NIE ZNACIE! CZY KOŻUCHOWSKA WOLAŁABY UKRYĆ TE ZDJĘCIA? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

NAJGORĘTSZE DZIEWCZYNY! KTÓRA NAJSEKSOWNIEJSZA? JUŻ WIEMY! ]( http://teleshow.wp.pl/40-najgoretszych-serialowych-dziewczyn-6034034205869185g )
[

DZIŚ PEWNIE SIĘ TEGO WSTYDZĄ. KOMPROMITUJĄCE ZDJĘCIA! ]( http://teleshow.wp.pl/oni-powinni-wstydzic-sie-tych-kadrow-6026603423880321g )
[

ZOBACZ, JAKI FILM ZNA KAŻDY POLAK ]( http://film.wp.pl/jaki-polski-film-obejrzalo-najwiecej-widzow-6025274942079617g )

dvfuu1d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dvfuu1d