Seriale polskie"M jak miłość": hit Dwójki wciąż bezkonkurencyjny. Stacja zmiażdżyła konkurencję

"M jak miłość": hit Dwójki wciąż bezkonkurencyjny. Stacja zmiażdżyła konkurencję

"M jak miłość": hit Dwójki wciąż bezkonkurencyjny. Stacja zmiażdżyła konkurencję
Źródło zdjęć: © MTL Maxfilm
Urszula Korąkiewicz

14.09.2017 14:46, aktual.: 14.09.2017 15:42

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"M jak miłość" wciąż nie ma sobie równych. W serialu nie brakuje ostatnio dramatycznych wydarzeń, co przekłada się na ogromne zainteresowanie wśród widzów.

Jak się okazuje, średnia oglądalność serialu w okresie od 28 sierpnia do 12 września wyniosła 4.98 mln widzów. Z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement wynika, że najwięcej, bo aż 5,69 mln osób zgromadził odcinek z 12 września. Dzień wcześniej produkcję śledziło 5,55 mln osób. To właśnie wtedy widzowie zobaczyli śmierć i pożegnanie jednego z ulubieńców, Tomka Chodakowskiego. Przypomnijmy, że uśmiercenie bohatera wiąże się z odejściem grającego go Andrzeja Młynarczyka z serialu.

Telewizyjna Dwójka w czasie emisji swojego hitu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy gł. filmy fabularne oraz program „The Brain. Genialny umysł”, na trzecim TVN nadający "Milionerów" i "Na wspólnej".

Z dogłębnej analizy portalu wirtualnemedia.pl, uśrednionych danych widowni minutowych TVP2 w paśmie nadawania serialu "M jak miłość", czyli od godz. 20.50 do 21.36, wynika, że w okolicach pierwszej minuty emisji serial ogląda około 3,7 mln osób. W kolejnych minutach widownia serialu dynamicznie wzrasta przekraczając 5 mln osób w okolicach 21.08. Szczyt oglądalności "M jak miłość" przypada na ostatnie minuty emisji serialu - wówczas widownia dochodzi do 5,4 mln osób.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (26)
Zobacz także