"M jak Miłość" górą w te święta
Podczas tegorocznych świąt Bożego Narodzenia spędziliśmy 12 minut mniej przed ekranami telewizorów niż w ubiegłym roku. Statystyczny Polak spędził podczas tegorocznych świąt ok. 5 godzin i 43 minuty (według danych AGB Nielsen Media Research) oglądając to, co przygotowały stacje telewizyjne.
Pierwsze miejsce, wśród dziesięciu najchętniej oglądanych programów, zajął serial o lubianej w naszym kraju rodzinie Mostowiaków. „M jak Miłość” obejrzało we wtorek 9,04 milona widzów. Drugie miejsce zajął program rozrywkowy „Marzenia Marcina Dańca” – 5,7 mln widzów w poniedziałek. Trzecie miejsce poniedziałkowa emisja filmu „Kevin sam w Nowym Jorku” – 4,82 mln widzów.
04.01.2007 00:28
Podczas świąt najwięcej widzów przyciągnęła telewizyjna Dwójka – 23,2 % udziałów w rynku (w roku ubiegłym 23,7%).
Tegoroczny świąteczny udział w rynku poszczególnych stacji telewizyjnych prezentuje się następująco:
TVP1 22,4% (przed rokiem 23,2%);
Polsat 17,9% (18,4%);
TVN 14,8% (bez zmian);
TVP3 3,9% (5,6%);
TV4 3,2% (2,6%);
TVN Siedem 1,8% (1,5%);
TVN24 1% (0,6%);
TV Plus 0,5% (0,4%)