RozrywkaKuba Wojewódzki: widownia jak rok temu, 14 mln zł z reklam

Kuba Wojewódzki: widownia jak rok temu, 14 mln zł z reklam

Kuba Wojewódzki: widownia jak rok temu, 14 mln zł z reklam
Źródło zdjęć: © tvn

24.06.2010 10:15, aktual.: 25.11.2013 11:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

8. edycja 'Kuba Wojewódzkiego' miała nieco więcej widzów niż emitowana rok temu 6. seria, ale spadł udział show w rynku. W czasie nadawania programu TVN pokonała pozostałe stacje, a jej wpływy wyniosły ponad 14 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność 8. serii talk-show "Kuba Wojewódzki" wyniosła 1,78 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,47 proc. w grupie 4+ i 21,74 proc. w 16-49 . Nadawana wiosną ub.r. 6. edycja miała nieco mniej widzów, bo 1,73 mln oglądających, ale za to trochę wyższe udziały, wynoszące odpowiednio 19,70 proc. i 22,19 proc. Z kolei jesienią 2009 r. program oglądało 2,17 mln widzów, a jego udział w 4+ wynosił 22,86 proc.,a w 16-49 – aż 25,10 proc.

W paśmie emisji "Kuby Wojewódzkiego" (nadawany był o 22.30) telewizja TVN tej wiosny była liderem rynku (rok temu zajęła drugie miejsce). Na drugiej pozycji znalazł się Polsat, pokazujący wtedy serial “CSI: Kryminalne Zagadki Miami” i filmy fabularne, z udziałem na poziomie 16,06 proc. Dalej uplasowały się: TVP 2 (“Express reporterów”, filmy; 14,55 proc.) i TVP 1 (gł. filmy, “Bronisław Wildstein przedstawia”, mecze mundialu ;10,66 proc.). TVN była liderem także w grupie 16-49.

Profil widowni programu pokazuje, że śledziły go najchętniej kobiety, widzowie pomiędzy 25. a 55. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji talk-show Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 14,4 mln zł. Rok temu wpływy były niższe i wyniosły raptem 9,6 mln zł, ale wtedy program miał aż o cztery odcinki mniej, bo TVN skróciła go ze względu na kryzys (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejna seria "Kuby Wojewódzkiego" pojawi się na antenie TVN-u w jesiennej ramówce.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także