Trwa ładowanie...

Kuba Wojewódzki: widownia jak rok temu, 14 mln zł z reklam

Share
Kuba Wojewódzki: widownia jak rok temu, 14 mln zł z reklam
Źródło: tvn
d378uie

8. edycja 'Kuba Wojewódzkiego' miała nieco więcej widzów niż emitowana rok temu 6. seria, ale spadł udział show w rynku. W czasie nadawania programu TVN pokonała pozostałe stacje, a jej wpływy wyniosły ponad 14 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność 8. serii talk-show "Kuba Wojewódzki" wyniosła 1,78 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,47 proc. w grupie 4+ i 21,74 proc. w 16-49 . Nadawana wiosną ub.r. 6. edycja miała nieco mniej widzów, bo 1,73 mln oglądających, ale za to trochę wyższe udziały, wynoszące odpowiednio 19,70 proc. i 22,19 proc. Z kolei jesienią 2009 r. program oglądało 2,17 mln widzów, a jego udział w 4+ wynosił 22,86 proc.,a w 16-49 – aż 25,10 proc.

W paśmie emisji "Kuby Wojewódzkiego" (nadawany był o 22.30) telewizja TVN tej wiosny była liderem rynku (rok temu zajęła drugie miejsce). Na drugiej pozycji znalazł się Polsat, pokazujący wtedy serial “CSI: Kryminalne Zagadki Miami” i filmy fabularne, z udziałem na poziomie 16,06 proc. Dalej uplasowały się: TVP 2 (“Express reporterów”, filmy; 14,55 proc.) i TVP 1 (gł. filmy, “Bronisław Wildstein przedstawia”, mecze mundialu ;10,66 proc.). TVN była liderem także w grupie 16-49.

d378uie

Profil widowni programu pokazuje, że śledziły go najchętniej kobiety, widzowie pomiędzy 25. a 55. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji talk-show Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 14,4 mln zł. Rok temu wpływy były niższe i wyniosły raptem 9,6 mln zł, ale wtedy program miał aż o cztery odcinki mniej, bo TVN skróciła go ze względu na kryzys (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejna seria "Kuby Wojewódzkiego" pojawi się na antenie TVN-u w jesiennej ramówce.

d378uie

Podziel się opinią

Share
d378uie
d378uie