Komedia zrobiona z wykresów - odkrywamy sekret sukcesu 'Ciacha'
Patryk Vega opowiada o badaniach fokusowych, które pomogły mu wywołać śmiech u widzów
Nowy proces tworzenia filmów
** [
SZOKUJĄCE ZAROBKI GWIAZD TVP ]( http://film.wp.pl/tyle-zarabiaja-w-tvp-6025284410012289g )
Patryk Vega wprowadza nową jakość
Film ‘Ciacho’ okazał się innowacyjny modelem biznesowym w tej części Europy. A na pewno czegoś takiego jeszcze nigdy nie zastosowana na Polskim rynku filmowym.
Kampania reklamowa była imponująca: reklamy w telewizji, Pudzianowski w koszulce "Ciacha", rzucanie ciastkami na konferencji prasowej, rozbudowana strona internetowa. Jego producent - East Pictures - wszedł na giełdę papierów wartościowych. Jedną akcję można kupić za 16 zł.
Reżyser tłumacz, że żeby film osiągnął sukces komercyjny trzeba na niego patrzeć jak na brand, produkt.
‘Ciacho’ był obsługiwany przez dwie agencje reklamowe, trzy domy mediowe i przez agencję PR-ową. Nad promocją tego jednego filmu pracowało więcej osób niż nad jego realizacją.
Krytyka mu nie straszna
Reżyser przyznaje też, że nie interesuje go krytyka. Nie czyta fora internetowe:
-- „Na zachodzie ludzie nie używają Internetu do wyrzygiwania się na wszystko i wszystkich. W Polsce to norma. Ja kompletnie nie przejmuję się krytyką. Wiem, że "Ciacho" jest dobrym filmem i nie potrzebuje do tego stada krytyków. To zrozumiałe, że film nie może się wszystkim podobać. Ale poszedłem na trzy seanse "Ciacha" o godzinie 20 i założyłem kaptur, żeby mnie nikt nie rozpoznał. Obserwowałem reakcję ludzi. I okazało się, że 90% ludzi w kinie się śmieje.” – wyznaje Vega.
Czyli jego metody działają…
** [
SZOKUJĄCE ZAROBKI GWIAZD TVP ]( http://film.wp.pl/tyle-zarabiaja-w-tvp-6025284410012289g )
**[
ONA URODZI DZIECKO BRATU! ]( http://film.wp.pl/tila-tequila-urodzi-dziecko-swojego-brata-6025284087915137g )