Kolejny sukces Magdy Gessler. "Kuchenne rewolucje" wrócą na antenę
Około 2,2 mln widzów śledziło ten sezon programu, co dało stacji TVN pierwsze miejsce w grupie komercyjnej pod względem oglądalności w całym rynku telewizyjnym. Mimo iż wynik ten oznacza, że tę edycję "Kuchennych rewolucji" oglądało o około 70 tys. fanów mniej niż poprzednią, to i tak ta liczba zachęca do nagrywania kolejnych epizodów.
Niektóre metamorfozy restauracji były lepsze, inne trochę gorsze, ale najważniejsze jest to, że program nadal cieszy się sporą popularnością. Nie brakuje również właścicieli lokali, którzy zgłaszają swoją potrzebę wzięcia udziału w rewolucjach Magdy Gessler. Gwiazda odwiedziła niemal każdy zakątek Polski w celu ratowania upadających knajp. Nie wiadomo jeszcze, gdzie powróci w kolejnej odsłonie programu.
Które miejsca tym razem powinna odwiedzić restauratorka? Macie swoje typy?