Kolejny sukces Magdy Gessler. "Kuchenne rewolucje" wrócą na antenę
Około 2,2 mln widzów śledziło ten sezon programu, co dało stacji TVN pierwsze miejsce w grupie komercyjnej pod względem oglądalności w całym rynku telewizyjnym. Mimo iż wynik ten oznacza, że tę edycję "Kuchennych rewolucji" oglądało o około 70 tys. fanów mniej niż poprzednią, to i tak ta liczba zachęca do nagrywania kolejnych epizodów.
15.12.2015 | aktual.: 15.12.2015 10:51
Niektóre metamorfozy restauracji były lepsze, inne trochę gorsze, ale najważniejsze jest to, że program nadal cieszy się sporą popularnością. Nie brakuje również właścicieli lokali, którzy zgłaszają swoją potrzebę wzięcia udziału w rewolucjach Magdy Gessler. Gwiazda odwiedziła niemal każdy zakątek Polski w celu ratowania upadających knajp. Nie wiadomo jeszcze, gdzie powróci w kolejnej odsłonie programu.
Które miejsca tym razem powinna odwiedzić restauratorka? Macie swoje typy?