Trwa ładowanie...

"Kevin sam w domu" okazją dla reklamodawców. Czas antenowy wykupią najbogatsze marki

28-letnia produkcja o małym chłopcu, który przez przypadek zostaje sam w domu podczas Świąt Bożego Narodzenia znów zagości na antenie Polsatu. Czas antenowy na reklamy będzie kosztować krocie.

Share
"Kevin sam w domu" okazją dla reklamodawców. Czas antenowy wykupią najbogatsze markiŹródło: Materiały prasowe
ds90131

Jak podaje portal Wirtualnemedia Z ramówki stacji wynika, że świąteczny film po raz kolejny będzie można obejrzeć w Wigilię o 20.00, a więc w godzinach, które są kluczowe dla potencjalnych reklamodawców. Za 30-sekundowy spot reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł. To udowadnia, że czas antenowy przeznaczony na reklamy około godz. 20.00 jest najdroższy w całym miesiącu.

I choć wydawać by się mogło, że telewidzowie będą mieli dość filmu, który każdego roku jest emitowany w okresie świątecznym, okazuje się, że jest to wciąż jeden z najchętniej oglądanych filmów. Kiedy Polsat zrezygnował z emisji "Kevina" w 2010 r., na fanpage'u Polsatu zaprotestowało ponad 50 tys. osób.

Tylko w ubiegłym roku familijny film zgromadził przed telewizorami 4,40 mln widzów zapewniając 32,14 proc. udziału w oglądalności pasma.

ds90131
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
ds90131