"Kevin sam w domu" okazją dla reklamodawców. Czas antenowy wykupią najbogatsze marki

28-letnia produkcja o małym chłopcu, który przez przypadek zostaje sam w domu podczas Świąt Bożego Narodzenia znów zagości na antenie Polsatu. Czas antenowy na reklamy będzie kosztować krocie.

"Kevin sam w domu" okazją dla reklamodawców. Czas antenowy wykupią najbogatsze marki
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

23.11.2018 | aktual.: 23.11.2018 21:07

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak podaje portal Wirtualnemedia Z ramówki stacji wynika, że świąteczny film po raz kolejny będzie można obejrzeć w Wigilię o 20.00, a więc w godzinach, które są kluczowe dla potencjalnych reklamodawców. Za 30-sekundowy spot reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł. To udowadnia, że czas antenowy przeznaczony na reklamy około godz. 20.00 jest najdroższy w całym miesiącu.

I choć wydawać by się mogło, że telewidzowie będą mieli dość filmu, który każdego roku jest emitowany w okresie świątecznym, okazuje się, że jest to wciąż jeden z najchętniej oglądanych filmów. Kiedy Polsat zrezygnował z emisji "Kevina" w 2010 r., na fanpage'u Polsatu zaprotestowało ponad 50 tys. osób.

Tylko w ubiegłym roku familijny film zgromadził przed telewizorami 4,40 mln widzów zapewniając 32,14 proc. udziału w oglądalności pasma.

Komentarze (7)