Trwa ładowanie...
d1y8xj0

"Kevin sam w domu" okazją dla reklamodawców. Czas antenowy wykupią najbogatsze marki

28-letnia produkcja o małym chłopcu, który przez przypadek zostaje sam w domu podczas Świąt Bożego Narodzenia znów zagości na antenie Polsatu. Czas antenowy na reklamy będzie kosztować krocie.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Macaulay Culkin ma dziś 38 lat
Macaulay Culkin ma dziś 38 lat (Materiały prasowe)
d1y8xj0

Jak podaje portal Wirtualnemedia Z ramówki stacji wynika, że świąteczny film po raz kolejny będzie można obejrzeć w Wigilię o 20.00, a więc w godzinach, które są kluczowe dla potencjalnych reklamodawców. Za 30-sekundowy spot reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł. To udowadnia, że czas antenowy przeznaczony na reklamy około godz. 20.00 jest najdroższy w całym miesiącu.

I choć wydawać by się mogło, że telewidzowie będą mieli dość filmu, który każdego roku jest emitowany w okresie świątecznym, okazuje się, że jest to wciąż jeden z najchętniej oglądanych filmów. Kiedy Polsat zrezygnował z emisji "Kevina" w 2010 r., na fanpage'u Polsatu zaprotestowało ponad 50 tys. osób.

Tylko w ubiegłym roku familijny film zgromadził przed telewizorami 4,40 mln widzów zapewniając 32,14 proc. udziału w oglądalności pasma.

d1y8xj0

Podziel się opinią

Share

d1y8xj0

d1y8xj0