Karol Okrasa dalej będzie reklamował Lidla. Kucharz wcieli się w dziennikarza
None
Karol Okrasa nie rozstaje się z Lidlem
Na początku sierpnia Lidl Polska poinformował o zakończeniu kampanii reklamowej z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim. Znani z telewizji kucharze przez trzy lata rywalizowali ze sobą na kulinarne umiejętności w spotach i na bilboardach. Jak podkreślali przedstawicie sieci dyskontów w oficjalnym komunikacie:
"Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca".
Niedługo potem ruszyła nowa odsłona spotów z udziałem Doroty Wellman, która zapowiada "koniec szefów kuchni" i "nadejście szefowej".
Dziś już jednak wiadomo, że swojej przygody z siecią dyskontów wcale nie kończy Karol Okrasa. W jakiej roli go zobaczymy?
KM
Karol Okrasa nie rozstaje się z Lidlem
Okrasa nauczy Wellman gotować?
Według informacji serwisu, kucharz, który we wrześniu dołączy do Doroty Wellman, ma nauczyć ją gotowania. Wskazywały na to m.in. ostatnie słowa prezenterki ze spotu reklamowego, w których po kulinarnej katastrofie dzwoniła po pomoc. Najprawdopodobniej tym nieujawnionym dotąd bohaterem był właśnie Karol Okrasa. Czy w takim razie Dorota Wellman w rewanżu podzieli się z kucharzem wiedzą na temat świata mediów? Przekonamy się już niebawem na początku września.
O ile jednak powrót Okrasy jest sporą niespodzianką, na podobną z udziałem Pascala Brodnickiego na razie nic nie wskazuje.
Co dalej z Pascalem?
Wygląda na to, że z Lidlem definitywnie rozstał się jedynie Pascal Brodnicki i to jego miejsce zajęła Dorota Wellman. Według szacunków magazynu "Forbes", gwiazda "Dzień dobry TVN" może zarobić na współpracy z siecią dyskontów nawet 400 tys. zł rocznie.
To nie pierwsza kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman. Prezenterka jakiś czas temu promowała także jogurty. Honorarium z tamtej działalności, ok. 200 tys. złotych, przekazała na cele charytatywne.
KM