"Jeden na jeden" Rymanowskiego ma 220 tys. widzów i wygrywa z konkurencją

Poranne rozmowy *Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” w TVN24 oglądało średnio 218 tys. widzów, co pozwoliło kanałowi wygrać z TVP Info i Polsatem News.*

"Jeden na jeden" Rymanowskiego ma 220 tys. widzów i wygrywa z konkurencją
Źródło zdjęć: © AKPA

18.07.2012 | aktual.: 25.11.2013 13:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od 13 lutego do 13 lipca br. „Jeden na jeden”, poranne rozmowy Bogdana Rymanowskiego w TVN24, oglądało przeciętnie 218 tys. osób, zapewniając kanałowi 8,74 proc. udziału w grupie 4+ i 6,64 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Wywiady są nadawane w dni powszednie o 7:30, a trwają ok 10 minut.

Rok wcześniej TVN24 miał w tym paśmie ok. 10 tys. widzów mniej oraz minimalnie większy udział w grupie 4+, a nieznacznie mniejszy w grupie 16-49.

Podczas emisji „Jednego na jednego” TVN24 oglądało 14 tys. więcej niż TVP Info nadające wtedy serwis informacyjny. Również Polsat News emituje o tej porze serwis z wiadomościami.

Pięć najpopularniejszych z porannych rozmów Bogdana Rymanowskiego miało od 305 do 352 tys. widzów. Najwięcej osób obejrzało pierwszy wywiad, z 13 lutego, natomiast ok. 20 tys. widzów miała niedawna rozmowa z Jackiem Kurskim, pokazana 6 lipca.

Obraz
© (fot. AKPA)

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

tvnbogdan rymanowskibaza ludzi
Komentarze (0)