"Jaka to melodia" z widownią mniejszą niż w poprzednim sezonie. Są najnowsze wyniki oglądalności
Muzyczny teleturniej przyciąga mniej widzów, niż w poprzednim sezonie. Przez ostatnie trzy miesiące program śledziło średnio ok. 1,38 mln osób.
03.12.2018 | aktual.: 03.12.2018 15:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Oglądalność programu "Jaka to melodia?" w nowej odsłonie w okresie od 1 do 22 września 2018 r., wyniosła 1,16 mln osób. Od tamtej pory oglądalność wzrosła, ale wciąż wypada nieco gorzej, niż wtedy, gdy emitowano odcinki z poprzednim prowadzącym.
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy, a więc od 1 września do 29 listopada 2018 roku w TVP1 wyniosła 1,38 mln osób. W sezonie 2017/2018 średnia widownia utrzymywała się na poziomie 1,86 mln widzów. Oznacza to, że oglądalność spadła o ok. pół miliona osób. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement, teleturniej cieszy się wysoką oglądalnością wśród starszych widzów (w grupie wiekowej 50+).
Show "Jaka to melodia?" jest obecne na antenie od 21 lat. Od samego początku programu prowadzącym był Robert Janowski, którego widzowie pokochali. Stacja zdecydowała się jednak odświeżyć format: zmieniono scenografię, formułę, a także prowadzącego. Od września 2018 r. gospodarzem programu jest Norbi (Norbert Dudziuk).