Rozrywka"Jaka to melodia?" i "Rozmowy w toku" najbardziej dochodowymi tv show

"Jaka to melodia?" i "Rozmowy w toku" najbardziej dochodowymi tv show

"Jaka to melodia?" i "Rozmowy w toku" najbardziej dochodowymi tv show
Źródło zdjęć: © AKPA

17.01.2012 08:55, aktual.: 29.01.2014 11:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W ub.r. wśród widowisk telewizyjnych najwięcej zarobiły z reklam Jaka to melodia? i "Rozmowy w toku". Natomiast pojedyncza przerwa reklamowa najwięcej wpływów przynosiła przy "Mam talent!" i "X Factor".

Dane opracowane przez dom mediowy PanMedia Western pokazują, że Jaka to melodia? jako jedyny show telewizyjny w 2011 roku cennikowo zarobiła z reklam ponad 100 mln zł. Teleturniej razem z talk show "Rozmowy w toku" znalazły się na szczycie rankingu dochodowości m.in. dlatego, że były emitowane zarówno wiosną, jak i jesienią, po 5-6 razy w tygodniu.

Tymczasem widowiskom rozrywkowym TVN-u - "X Factorowi" i "Mam talent!" do znalezienia się w czołówce wystarczyła obecność w jednej ramówce antenowej - odpowiednio wiosną i jesienią. To właśnie przy tych programach spoty były najdroższe, a ponieważ w jednej przerwie reklamowej emitowano ich stosunkowo wiele, wpływy z jednej przerwy były zdecydowanie najwyższe.

- W samym drugim półroczu ub.r. pod względem wpływów reklamowych zdecydowanie wygrał "Mam talent!", który pobił konkurencję także oglądalnością - komentuje Marek Racławski, head of TV department w domu mediowym PanMedia Western. - Bardzo wysoką pozycję na liście zajmuje "Taniec z gwiazdami", który wysokie wpływy reklamowe mimo niższej oglądalności uzyskał w sporej mierze dzięki dużej liczbie przerw reklamowych. Natomiast Jaka to melodia? w drugim półroczu osiągnęła niższe wpływy, ale wynika to z wakacyjnej przerwy (od połowy czerwca do połowy września) w nadawaniu tego teleturnieju oraz rezygnacji z jego sobotnich emisji - dodaje.

Obraz
© (fot. AKPA)
Obraz
© (fot. AKPA)

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także