Trwa ładowanie...

Jacek Kurski "poprawił" kontrowersyjny wpis na Twitterze. Nie padło słowo przepraszam

Członek zarządu TVP w piątek rano porównał wyniki telewizyjnej oglądalności filmów "Nic się nie stało" i "Zabawa w chowanego". Dzięki użyciu skandalicznego sformułowania, o jego wpisie na Twitterze zrobiło się głośno. Jacek Kurski postanowił wyjaśnić swój punkt widzenia.

Jacek Kurski "poprawił" kontrowersyjny wpis na Twitterze. Nie padło słowo przepraszamŹródło: fot. ONS
d4kud26
d4kud26

Zanim ogłoszono tę decyzję, Jacek Kurski w niecodzienny sposób przypomniał o swoim stylu zarządzania stacją. Pochwalił się na Twitterze wynikami oglądalności filmu Sylwestra Latkowskiego i zestawił je z wynikami produkcji braci Sekielskich "Zabawa w chowanego", który w czwartek był emitowany przez stację TVN. W tym celu użył sformułowania "pojedynek filmów o pedofilii".

Zobacz: "Nic się nie stało". Joanna Scheuring-Wielgus ostro ocenia wpis Jacka Kurskiego

Te słowa oburzyły internautów. Zarzucono Jackowi Kurskiemu brak szacunku wobec ofiar, które do dziś zmagają się ze swoimi dramatami i walcząc ze swoimi oprawcami na pewno nie traktują tego jako "pojedynku". Często powtarzał się komentarz: "mój pedofil jest lepszy niż twój". Były prezes TVP zreflektował się po słowach krytyki i usunął kontrowersyjny wpis. Jednak po chwili dodał te same dane, pisząc wyłącznie o "oglądalności filmów o pedofilii".

d4kud26

W komentarzu pod nowym wpisem Jacek Kurski wytłumaczył się ze swoich poprzednich słów. Nie padło słowo przepraszam. "Określenie 'pojedynek' w poprzednim tweecie było niefortunne w kontekście tematyki. Chodziło rzecz jasna o rutynowe porównanie oglądalności filmów na temat pedofilii. To dobrze, że ten bulwersujący problem społeczny spotyka się z tak dużym zainteresowaniem Widzów. Pozdr cały TT (pozdrawiam całą społeczność Twittera - przyp.red)" - napisał.

Według szacunków Jacka Kurskiego film "Nic się nie stało" oglądało w TVP 3,5 mln widzów, a "Zabawę w chowanego" w TVN 1,9 mln widzów. Przypomnijmy, że Telewizja Polska posługuje się innym modelem zliczania oglądalności swoich produkcji. Ponadto "Zabawa w chowanego" w miniony czwartek była też emitowana przez Telewizję WP, więc całkowity wynik oglądalności filmu był wyższy. Od premiery dokumentu na platformie Youtube obejrzało go ponad 6,4 mln widzów.

d4kud26
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4kud26