Trwa ładowanie...
26-01-2010 18:43

Hanna Lis idzie do sądu

Share
Hanna Lis idzie do sąduŹródło: AKPA
d4gtumh

Hanna Lis w najbliższych dniach złoży w sądzie pozew przeciwko Wydawnictwu Bauer i redaktorom naczelnym jego pism m.in.: "Na Żywo", "Show", "Rewia", "Życie na gorąco", "Twoje imperium", "Świat i ludzie".

- Chcę, by kwota odszkodowania była wysoka. Póki odszkodowania w naszym kraju nie będą dotkliwe dla wydawców, tego typu tytuły w dalszym ciągu będą publikować kłamstwa - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Hanna Lis.

Dziennikarka dodaje, że zależy jej nie tylko na odszkodowaniu. Zażąda także przeprosin na łamach gazet, które jej zdaniem publikowały nieprawdziwe informacji oraz w telewizji, gdzie były reklamowane magazyny z jej wizerunkiem na okładce.

d4gtumh

W przesłanym do redakcji portalu Wirtualnemedia.pl oświadczeniu Hanna Lis napisała: "Wydawnictwo to i jego pisma od ponad czterech lat publikują na mój temat zniesławiające mnie artykuły, pełne kłamstw, insynuacji i oszczerstw. Żaden z tych tytułów nigdy się ze mną nie skontaktował, by swe pseudoinformacje zweryfikować, być może dlatego, że dobrze wie, iż są to kłamliwe brednie. To nie jest dziennikarstwo - to zwykłe chuligaństwo". Dziennikarka przypomina, że jej pełnomocnik prawny kilkakrotnie, jednak bezskutecznie, wzywał Wydawnictwo Bauer do zaprzestania nieprawdziwych publikacji.

"Brukowce należące do Wydawnictwa Bauer od kilku lat notorycznie łamią prawo, naruszają moje dobra osobiste oraz prywatność i konsekwentnie, bezwstydnie okłamują swoich czytelników. Nadszedł czas, by poniosły tego konsekwencje" - pisze dziennikarka.

Wczoraj nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami Wydawnictwa Bauer.

Hanna Lis karierę dziennikarską rozpoczęła w 1993 w TVP1, prowadząc programy: "Teleexpress", "Klub dobrej książki", "Twój dekalog" i "Stopklatkę". W 2003 po trzech latach nieobecności na wizji trafiła do "Dziennika" TV 4 jako prezenterka, a dodatkowo została kierownikiem zespołu redakcyjnego. Od października 2004 do 19 września 2007 była gospodynią "Wydarzeń" w Polsacie. Od 2 czerwca 2008 prowadziła "Wiadomości" w TVP1 - 24 kwietnia 2009 roku TVP rozwiązała z nią umowę o pracę, oficjalnie podając jako powód "poważne naruszenie zasad etyki dziennikarskiej".

d4gtumh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4gtumh
d4gtumh