Hallmark odmówił emisji reklam z lesbijkami. "Unikamy kontrowersji"

Hallmark odmówił emisji reklam z lesbijkami. "Unikamy kontrowersji"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

15.12.2019 14:27

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dwie całujące się kobiety na ślubnym kobiercu to obraz, którego nie chciały u siebie władze Hallmark Channel. Stacja telewizyjna uległa naciskom konserwatywnej organizacji zbierającej podpisy pod petycją.

One Million Moms to konserwatywna organizacja należąca do Stowarzyszenia Amerykańskich Rodzin (AFA) , dla której jednym z celów działania jest "walka z nieprzyzwoitością". Ostatnio walczyła i szybko wygrała z firmą organizującą śluby i wesela, reklamującą swoje usługi na Hallmark Channel. W wyniku internetowej petycji (zebrano ponad 25 tys. podpisów) stacja telewizyjna usunęła cztery z sześciu kontrowersyjnych klipów jednego reklamodawcy.

Problemem okazały się reklamy, w których ukazano ślubne scenki z udziałem całujących się lesbijek. Jak podaje "The New York Times", władze stacji tłumaczyły swoją decyzję o wycofaniu reklam z anteny tym, że unikają treści, "które są uważane za kontrowersyjne".

W przypadku tych reklam problemem miało być "publiczne okazywanie sobie uczuć" przez dwie homoseksualne kobiety.

Hallmark nie ma sobie nic do zarzucenia i twierdzi, że decyzja została podjęta w oparciu o przyjęte przez nich normy. Wśród nich jest m.in. nieemitowanie reklam politycznych, zawierających wulgaryzmy, treści tylko dla dorosłych itd.

Z takim postawieniem sprawy nie zgadza się Mike Chi, szef marketingu firmy Zola.

- Hallmark zatwierdza reklamy, gdzie całują się heteroseksualne pary. Wszystkie pocałunki, pary i małżeństwa są takim samym celebrowaniem miłości i nie będziemy już nigdy więcej reklamować się na tym kanale – zapowiedział Chi.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (30)
Zobacz także