Tego nikt się nie spodziewał. "Gogglebox" hitem stacji
"Googlebox. Przed telewizorem" to popularny program emitowany na antenie TTV. Produkcja jest oparta na brytyjskim show i zaskarbiła sobie sympatię masy widzów. Trzynasty sezon oglądało prawie 600 tys. widzów.
30.12.2020 | aktual.: 03.03.2022 01:23
"Gogglebox. Przed telewizorem" to program, który w Polsce miał swoją premierę 6 września 2014 r. Z początku produkcja nie wzbudziła aż tak ogromnego zainteresowania. Jesienią 2014 r. reality show skupiło przed telewizorami średnio 117 tys. osób. Pierwszy i drugi sezon emitowano w soboty po 22. Kolejne w poniedziałki - wtedy odnotowano znaczny wzrost oglądalności.
Trzynasty sezon "Gogglebox" można było oglądać na kanale TTV od 31 sierpnia do 7 grudnia. Średnia oglądalność była naprawdę wysoka.
"Gogglebox. Przed telewizorem" z wysoką oglądalnością!
Jak podaje Wirtualnemedia.pl, średnia widownia wszystkich 22 odcinków wynosiła 531 tys. osób. Według danych Nielsen Audience Measurement to przełożyło się na 5,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 8,60 proc. w grupie komercyjnej od 16 do 49 roku życia.
Okazuje się, że największą oglądalność odnotowały odcinki emitowane w poniedziałek o 22. Przed telewizorami zasiadało niemal 575 tys. widzów. W środy oglądalność wynosiła średnio ponad 438 tys. osób. Największą oglądalność odnotowano 31 sierpnia - wtedy odbyła się premiera pierwszego odcinka trzynastego sezonu. "Gogglebox" oglądało wówczas ponad 676 tys. widzów.
Rekordową oglądalność odnotowano wiosną 2019 r. Dziesiąty sezon produkcji przyciągnął wówczas przed telewizory ok. 748 tys. osób. "Gogglebox" emitowano wówczas od 18 lutego do 27 maja.
Zobacz także: Sylwia Bomba z "Gogglebox" ważyła 90 kg. Opowiedziała nam, jak schudła