To już kres kariery w TVN? Rozenek już nie przyciąga

Magda Gessler i Małgorzata Rozenek to jedne z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd TVN. Jak zauważa "Super Express", żona Majdana staje się dla TVN coraz mniej atrakcyjna. I nie o wygląd oczywiście tu chodzi, a o pieniądze reklamodawców.

Jak zauważa jeden z tabloidów, Małgorzata Rozenek jest coraz mniej atrakcyjna dla reklamodawców, a co za tym idzie i swojej stacji
Jak zauważa jeden z tabloidów, Małgorzata Rozenek jest coraz mniej atrakcyjna dla reklamodawców, a co za tym idzie i swojej stacji
Źródło zdjęć: © AKPA

Kiedy niemal 10 lat temu Małgorzata Rozenek debiutowała na antenie TVN, publiczność oszalała na punkcie Perfekcyjnej Pani Domu. Na fali popularności programu, a zwłaszcza samej prowadzącej, Rozenek pojawiała się w kolejnych formatach TVN, przyciągając widzów i reklamodawców, jak magnes. Dziś wyraźnie widać, że ten złoty czas w telewizyjnej karierze Małgorzaty Rozenek dobiega końca.

Jak zauważa "Super Express", najlepiej widać to po reklamowych cennikach programów firmowanych przez żonę Majdana. Tabloid nie tylko prześledził kwoty z ostatnich lat (widać wyraźny trend spadkowy), ale i zestawił je z tymi, jakie towarzyszą programom innej gwiazdy TVN, czyli Magdy Gessler. To porównanie wypada zdecydowanie na niekorzyść Małgorzaty Roznek.

"Według oficjalnego cennika – spot kosztuje zaledwie... 15,5 tys. zł, czyli pięć razy mniej niż przy "Kuchennych rewolucjach". Dwa lata temu taka sytuacja była nie do pomyślenia" - czytamy w "Super Expressie", który przypomina, że w 2019 roku stawka za reklamy emitowane w trakcie emisji "Projekt Lady" wynosiła 31,8 tys. zł i była porównywalna z cennikiem towarzyszącym "Kuchennym rewolucjom" (36,3 tys. zł).

Teraz stawka za kulinarne show Magdy Gessler wystrzeliła w górę i sięgnęła 80 tys. zł, zaś w przypadku "Projektu Lady" poszybowała w dół do wspomnianych 15 tys. zł. Wygląda na to, że ceny stopniały tak, jak popularność gwiazdy i programów z jej udziałem. Wspomniany format z udziałem Rozenek -"Projekt Lady" - został zresztą zepchnięty w tym sezonie z głównej anteny do TVN7.

Niezachwiana za to wydaje się pozycja Magdy Gessler, której "Kuchenne rewolucje" - po 11 latach emisji - wciąż są w czołówce najchętniej oglądanych przez widzów programów. Choć akurat dla znanej restauratorki telewizja jest tylko dodatkiem do jej gastronomicznej działalności.

Magda Gessler przed studiem "Dzień dobry TVN"
Magda Gessler przed studiem "Dzień dobry TVN" © AKPA | AKPA
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (42)