To już kres kariery w TVN? Rozenek już nie przyciąga
Magda Gessler i Małgorzata Rozenek to jedne z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd TVN. Jak zauważa "Super Express", żona Majdana staje się dla TVN coraz mniej atrakcyjna. I nie o wygląd oczywiście tu chodzi, a o pieniądze reklamodawców.
Kiedy niemal 10 lat temu Małgorzata Rozenek debiutowała na antenie TVN, publiczność oszalała na punkcie Perfekcyjnej Pani Domu. Na fali popularności programu, a zwłaszcza samej prowadzącej, Rozenek pojawiała się w kolejnych formatach TVN, przyciągając widzów i reklamodawców, jak magnes. Dziś wyraźnie widać, że ten złoty czas w telewizyjnej karierze Małgorzaty Rozenek dobiega końca.
Jak zauważa "Super Express", najlepiej widać to po reklamowych cennikach programów firmowanych przez żonę Majdana. Tabloid nie tylko prześledził kwoty z ostatnich lat (widać wyraźny trend spadkowy), ale i zestawił je z tymi, jakie towarzyszą programom innej gwiazdy TVN, czyli Magdy Gessler. To porównanie wypada zdecydowanie na niekorzyść Małgorzaty Roznek.
"Według oficjalnego cennika – spot kosztuje zaledwie... 15,5 tys. zł, czyli pięć razy mniej niż przy "Kuchennych rewolucjach". Dwa lata temu taka sytuacja była nie do pomyślenia" - czytamy w "Super Expressie", który przypomina, że w 2019 roku stawka za reklamy emitowane w trakcie emisji "Projekt Lady" wynosiła 31,8 tys. zł i była porównywalna z cennikiem towarzyszącym "Kuchennym rewolucjom" (36,3 tys. zł).
Teraz stawka za kulinarne show Magdy Gessler wystrzeliła w górę i sięgnęła 80 tys. zł, zaś w przypadku "Projektu Lady" poszybowała w dół do wspomnianych 15 tys. zł. Wygląda na to, że ceny stopniały tak, jak popularność gwiazdy i programów z jej udziałem. Wspomniany format z udziałem Rozenek -"Projekt Lady" - został zresztą zepchnięty w tym sezonie z głównej anteny do TVN7.
Niezachwiana za to wydaje się pozycja Magdy Gessler, której "Kuchenne rewolucje" - po 11 latach emisji - wciąż są w czołówce najchętniej oglądanych przez widzów programów. Choć akurat dla znanej restauratorki telewizja jest tylko dodatkiem do jej gastronomicznej działalności.